Opinia użytkownika: Małgorzata_452
Dotycząca firmy: Vobis
Treść opinii: Infolinia Cyfry Plus odesłała mnie do punktu Vobis we Wrocławiu celem sprawdzenia dlaczego dekoder przestał odbierac programy. Kiedy weszlam do Vobis przy ul. Hallera we Wrocławiu, przy stanowiskach (2) byli obslugiwani Klienci. Pomimo to ze pracownicy byli zajeci obsluga przywitali mnie "dzien dobry". Oprocz mnie byl jeszcze jeden oczekujacy. Widac bylo ze obslugiwani klienci wyszli zadowoleni, Slyszalam jak Pracownik odpowiadał na kazde ich pytanie, szczegolowo opisujac sprawe (pytania o laptop). PO tym jak pracownik (mezczyzna) skonczyl obsluge zostałam przez niego poproszona do stanowiska. Kiedy przedstawilam swoj cel wizyty Pracownik od razu zaproponowal najprostsze rozwiazanie - wymiana dekodera na inny. Bez zbednych reklamacji, napraw itp. Wszystko przebieglo sprawnie i w milej atmosferze. Ponadto zapytałam o mozliwosc przeniesienia Cyfry Plus do innego miejsca we Wrocławiu bez zmian abonenta. Pracownik poinstruował mnie jak sprawe najprosciej załatwic i zaproponował pomoc montazysty, ktory wspolpracuje ze sklepem. Dodatkowo na moja chec zakupu PenDrive dostałam propozycje kilkunastu roznych sprzetów. Bardzo podobała mi sie obsluga w Vobis w CH Borek. Pracownik kompetentny, uprzejmy i dodatkowo z poczuciem humoru.