Opinie użytkownika (14)

Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

04.07.2017

NET HOLIDAY

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pendolino- bardzo...
Rewelacyjnie. Pendolino- bardzo wysoki standard Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobry...
Rewelacyjnie. Bardzo dobry przewoźnik na krótkie dystanse. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

04.07.2017

Arriva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jakoś obsługi...
Świetnie. Jakoś obsługi bardzo dobra ale są ceny nie konkurencyjne. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pełen profesjonalizm...
Rewelacyjnie. Pełen profesjonalizm a przy tym niskie ceny. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_2566

18.01.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam cukiernię ze...
Polecam cukiernię ze względu na pyszne i wysokiej jakości produkty cukiernicze. Przepyszne i pięknie zrobione tortu. Zamówienia na miejscu oraz na wynos. Lokal zawsze czysty i przytulny. W sezonie letnim wystawione stoliki w ogródku. Wysoka jakość przekłada się na dość wysokie ceny. Obsługa średnio miła.

Małgorzata_2566

13.01.2017

Tiramisu

Placówka

Łomianki, Warszawska 174

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny kupiłam obuwie dla dzieci w tym sklepie. Wracam tu zawsze gdy jestem w Grudziądzu. Sklep oferuje obuwie tekstylne i kalosze głównie dla dzieci, które sam produkuje. Obuwie jest bardzo dobrej jakości. W ofercie dostępne również obuwie dziecięce innych marek. Bardzo konkurencyjne ceny ponieważ firma szyje obuwie w większości dla innych marek a w swoim sklepie stacjonarnym sprzedaje taniej pod swoim logo. Często dostępne są promocje np. gdy kupisz dwie pracy to druga jest za złotówkę. W klepie zazwyczaj są dwie ekspedientki, które są bardzo miłe, pomocne i profesjonalnie przygotowane. Posiadają dobre podejście do małych dzieci. Sklep jest również bardzo ładnie urządzony. Jedyny mały minus to taki, że sklepie otwarty tylko w tygodniu od poniedziałku do piątku.

Małgorzata_2566

02.01.2017

Lemigo

Placówka

Grudziądz, Nauczycielska 22

Nie zgadzam się (0)
Dzisiejsza wizyta przebiegła...
Dzisiejsza wizyta przebiegła pomyślnie. Pojechałam zatankować przez pracą o 7. Na stacji mały ruch i zero kolejki do dystrybutora oraz do kasy. Polecam te stację ponieważ sam tankujesz a następnie podjeżdżasz do okienka z kasą. Płacisz bez wychodzenia z auta. Paliwo zawsze w konkurencyjnych cenach. Oszczędność czasu i pieniędzy. Obsługa w kasie bardzo szybka i miła.

Małgorzata_2566

02.01.2017

Stacje paliw Auchan

Placówka

Łomianki, Brukowa 25

Nie zgadzam się (0)
Do szkoły zgłosiłam...
Do szkoły zgłosiłam się po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Poprzez infolinię szkoły skierowano mnie do tej placówki, ponieważ poinformowałam, że tylko ta placówka interesuje mnie ze względu na lokalizację. Do szkoły miałam się zgłosić aby napisać test poziomujący z j. angielskiego a następnie zapisać się na kurs weekendowy. Na miejscu nie było kolejki zatem od razu pracownik poprosił mnie do stanowiska. Pani pracownik po sprawdzeniu moich danych potwierdziła umówione spotkanie. Pojawiło się małe nieporozumienie ponieważ przez infolinię zostałam poinformowana, że w tej placówce organizowane są kursy weekendowe. Na miejscu pracownik poinformował mnie, że takich kursów nie realizują, a najbliższa placówka posiadające takie kursy w ofercie znajduje się w Warszawie Centrum. Mimo tego Pani zapytała się mnie czy chcę napisać test poziomujący. Zgodziłam się. Zaproszono mnie do oddzielnej sali. Otrzymałam test oraz długopis, po czym zostałam w sali sama. Po napisaniu testu został on od razu sprawdzony. Następnie pracownik przedstawił mi ofertę szkoły. Otrzymałam broszury informacyjne oraz otrzymałam odpowiedzi na zadane przez mnie pytania. Podziękowałam za spotkanie. Ze względu na brak kursów weekendowych nie zapisałam się na kurs. Pani pracownik pożegnała się ze mną.

Małgorzata_2566

02.01.2017

Empik School

Placówka

Warszawa, Reymonta 12

Nie zgadzam się (0)
Do banku zgłosiłam...
Do banku zgłosiłam się po wielokrotnych telefonach od doradcy klienta, który zapraszał mnie do placówki celem przedstawienia oferty, która obniży oprocentowanie kredytu. Do banku wybrałam się w tygodniu o godzinie 14. Było wolne jedno stanowisko więc od razu doradca klienta wstał i zaprosił mnie. Po przywitaniu zapytał się w czym może pomóc. Poinformowałam go, iż przyszłam w związku z tym, że ktoś z tej placówki dzwonił do mnie z ofertą. Doradca poprosił o mój dowód osobisty i zaczął sprawdzać w systemie. Niestety trwało to ok 10-15 min ponieważ nie mógł znaleźć informacji kto i z jaką oferta do mnie dzwonił. Po tym czasie zawołał innego pracownika i wspólnie ustalili, że to doradca przy stanowisku obok do mnie dzwonił i muszę poczekać ponieważ to on udzieli mi informacji o ofercie. Poczekałam, aż wskazany doradca skończy obsługiwać klienta po czym zostałam zaproszona do stanowiska. Doradca poprosił mnie jeszcze o kolejne 2-3 minuty cierpliwości tłumacząc, że musi wypełnić ważne dokumenty. Gdy zakończył wziął mój dowód osobisty i wyszukał ofertę dla ,nie przygotowaną. Przedstawił mi warunki oferty oraz na moją prośbę wydrukował ofertę kredytu wraz z wszystkimi parametrami. Odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące tego kredytu. Nie był nachalny i nie próbował nakłonić mnie do podpisania umowy. Poinformowałam go, iż zapoznam się z ofertą w domu i ewentualnie przyjadę podpisać umowę. Doradca klienta zapytał się czy może mi w czymś jeszcze pomóc. Odpowiedziałam dziękuję i następnie doradca pożegnał się ze mną.W placówce panował porządek i spokój. Klientów było mało i nie było kolejek do stanowisk.

Małgorzata_2566

30.12.2016

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Warszawa, Grójecka 53/57

Nie zgadzam się (0)
Sklep duży i...
Sklep duży i bardzo dobrze zaopatrzony. Na dziale warzyw i owoców towar bardzo ładnie wyeksponowany i świeży. Pieczywo było ciepłe i świeżo wyjęte z piekarnika. Większość działów była dobrze zaopatrzona i panował porządek na regałach i w lodówkach. Wyjątkiem stanowiły kosze tzw. "no food". W tym dziale znajdowało się bardzo dużo towaru, typu zabawki, drobny sprzęt AGD, ubrania oraz inne akcesoria. Niestety w wielu koszach panował bałagan i ciężko było wyszukać pożądany towar. Od samego wejścia do sklepu moją uwagę przykuła jedna z pracownic, która przez cały mój pobyt w sklepie (ok. 15 min) siedziała na krześle postawionym między regałami i rozmawiała przez telefon. Pozostała część pracowników układała towary na półkach. Na 6 kas była tylko jedna czynna, co spowodowało dużą kolejkę do kasy na ok 10 osób. W trakcie mojego pobytu nie otworzono kolejnej kasy. Będąc przy kasie Kasjerka przywitała się ze mną oraz zapytała czy posiadam kartę lojalnościową, po czym przystąpiła do skanowania zakupów. Na zakończenie wydała mi paragon i pożegnała się.

Małgorzata_2566

30.12.2016

As

Placówka

Laski, ul. Trenów 51

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi