Opinia użytkownika: Małgorzata_2566
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Do banku zgłosiłam się po wielokrotnych telefonach od doradcy klienta, który zapraszał mnie do placówki celem przedstawienia oferty, która obniży oprocentowanie kredytu. Do banku wybrałam się w tygodniu o godzinie 14. Było wolne jedno stanowisko więc od razu doradca klienta wstał i zaprosił mnie. Po przywitaniu zapytał się w czym może pomóc. Poinformowałam go, iż przyszłam w związku z tym, że ktoś z tej placówki dzwonił do mnie z ofertą. Doradca poprosił o mój dowód osobisty i zaczął sprawdzać w systemie. Niestety trwało to ok 10-15 min ponieważ nie mógł znaleźć informacji kto i z jaką oferta do mnie dzwonił. Po tym czasie zawołał innego pracownika i wspólnie ustalili, że to doradca przy stanowisku obok do mnie dzwonił i muszę poczekać ponieważ to on udzieli mi informacji o ofercie. Poczekałam, aż wskazany doradca skończy obsługiwać klienta po czym zostałam zaproszona do stanowiska. Doradca poprosił mnie jeszcze o kolejne 2-3 minuty cierpliwości tłumacząc, że musi wypełnić ważne dokumenty. Gdy zakończył wziął mój dowód osobisty i wyszukał ofertę dla ,nie przygotowaną. Przedstawił mi warunki oferty oraz na moją prośbę wydrukował ofertę kredytu wraz z wszystkimi parametrami. Odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące tego kredytu. Nie był nachalny i nie próbował nakłonić mnie do podpisania umowy. Poinformowałam go, iż zapoznam się z ofertą w domu i ewentualnie przyjadę podpisać umowę. Doradca klienta zapytał się czy może mi w czymś jeszcze pomóc. Odpowiedziałam dziękuję i następnie doradca pożegnał się ze mną.W placówce panował porządek i spokój. Klientów było mało i nie było kolejek do stanowisk.