Kpina co play wyprawia ze swoimi klientami. Czekam od 4 tygodni na zamówione rachunki szczegółowe- za które play pobrał mi opłatę dnia 10.08.2012 r. Nic u nich na infolinii nie mozna załatwić prawidłowo, ponieważ konsultanci są niedokładni i niestety nic nie wiedzą. Play nie zareagował takze w sposób prawidłowy na moje liczne reklamacje- zresztą zasadne. Sposób w jaki firma play rozpatruje reklamacje to następne nadużycie. Udzielili mi swiadomie kłamliwej odpowiedzi - po to tylko, zeby nie ponosić odpowiedzialności swojego poważnego błedu. W zasadzie od miesiaca uważam , że dzieją się tam straszne rzeczy. Prawa klienta nie są respektowane w żaden sposób. Proszę dwa razy sie zastanowić , czy warto u nich mieć abonament, gdyż traktuja klientów jak głupków w każdym tego słowa znaczeniu. Ładne salony i ładnie ubrani sprzedawcy to nie wszystko. Pozostałej jakosci w żaden sposób nie potrafia zapewnić.
Szanowna Pani Małgorzato, bardzo nam przykro, że doświadczyła Pani niedogodności i rozczarowań we współpracy z naszą firmą. Czujemy się niezręcznie tym bardziej, że opisywane przez Panią sytuacje, jeśli już mają miejsce, to absolutnie incydentalnie i są z najwyższą starannością wyjaśniane, a przyczyny ich zaistnienia natychmiast definiowane i eliminowane. Zapewniamy, że na wszystkich etapach i szczeblach obsługi Pani i każdego naszego Klienta dbamy o zachowanie transparentności i najwyższych standardów. Wyrażamy nadzieję, że ta bądź co bądź niekomfortowo sytuacja zostanie szybko zatarta w Pani pamięci przez rozliczne pozytywne doświadczenia, które będziemy w stanie Pani dostarczyć.
PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM....
PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM. BANK, KTÓRY NIE STOSUJE PRZEPISÓW WYNIKAJACYCH Z USTAWY PRAWO BANKOWE I Z TEGO, ZE JEST INSTYTUCJA ZAUFANIA PUBLICZNEGO. W DNIU 20 SIERPNIA WPŁATOMAT POBRAŁ 2000 PLN I NIE ZAKSIĘGOWAŁ TEGO NA MOIM RACHUNKU. BYŁO TO W JEDNOSTCE BANKU ŚLĄSKIEGO PRZY PLACU TRZECH KRZYŻY. W TAKICH SYTUACJACH PRZEPISY MÓWIA JEDNOZNACZNIE, ZE KLIENT NIE MOZE PONOSIĆ KONSEKWENCJI AWARII URZĄDZEŃ I NALEŻY UZNAĆ RACJE KLIENTA. TEN BANK KAZAŁ MI 7 DNI CZEKAĆ NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI. WSZYSCY TAM SIĘ NAZYWAJA SPECJALISTAMI- A TAK NAPRAWDĘ TO PRZELICZENIE PIENIEDZY I SPRAWDZENIE STANU WPŁATOMATU I USTALENIE, ZE JEST TAM NADWYŻKA TO PRZECIEŻ NIE JEST JAKAŚ SKOMPLIKOWANA SPRAWA. POZOSTAWIONO MNIE BEZ MOZLIWOŚCI DYSPONOWANIA MOIMI SRODKAMI. TO SKANDALICZNE. MOŻE TAK PRESZES TEGO BANKU NIECH 7 DNI NIE DOSTAJE SWOJEJ PENSJI TO ZROZUMIE, ŻE DLA KOGOŚ TO MOZE BYĆ BOLESNE ? DODAM, ŻE PENSJI PRAWIE MILIONOWEJ W JEGO PRZYPADKU.
Bardzo dziękujemy za Pani ocenę i jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pani sygnał został przekazany osobie zarządzającej oddziałem na placu Trzech Krzyży oraz jednostki centralnej zarządzającej obrotem gotówki. Mamy nadzieje, że reklamacja zostanie szybko i sprawnie rozpatrzona. Robimy wszystko, aby tego typu błedy i awarie się nie powtórzyły. Raz jeszcze przepraszamy za awarie systemu.
NIEKOMPETENCJA NA KAŻDYM...
NIEKOMPETENCJA NA KAŻDYM POZIOMIE. PROSZĘ NIE ZAMAWIAĆ U NICH RACHUNKÓW SZCZEGÓŁOWYCH, PONIEWAŻ POBIERAJA OPŁATĘ I ICH NIE WYSYŁAJĄ. NIE POZWALAJA TAKŻE NA ODBIÓR TYCH RACHUNKÓW W ŻADNYM PUNKCIE. UDZIELAJA SPRZECZNYCH INFORMACJI NA TEMAT PRAWIE WSZYSTKIEGO. NIE ROZPATRUJA SKARG - TYLKO ODPOWIADAJA JAKIMIŚ OGÓLNIKAMI. W ZASADZIE STRACH U NICH COKOLWIEK ZAMÓWIĆ. NIE DOKONUJA ZMIAN ADRESÓW KORESPONDENCYJNYCH POMIMO TAKIEJ DYSPOZYCJI KLIENTA. NIE POLECAM I ODRADZAM . NIE ROZUMIEM TEŻ W JAKI SPOSÓB UDAŁO IM SIĘ UZYSKAĆ TO GODŁO JAKOSCI, PONIEWAŻ MOJA OBSERWACJA DOTYCZY NIE JEDNORAZOWEGO ZDARZENIA.
Szanowna Pani Małgorzato, bardzo nam przykro, że Pani doświadczenia ze współpracy z naszą firmą są negatywne. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać naszym Klientom możliwie najlepsze rozwiązania w zakresie oferty, obsługi i jakości świadczonych usług. Z uwagą śledzimy głosy naszych Klientów, ponieważ to Państwa uwagi i komentarze stanowią dla nas bezcenne źródło informacji o tym, co mamy doskonalić i jak się zmieniać. Jesteśmy przekonani, że opisywane przez Panią kłopotliwe sytuacje były efektem jednostkowego błędu w tak dynamicznie rozwijającej się firmie jak nasza. Jest nam jednak tym bardziej przykro, że spiętrzyły się w Pani przypadku. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia z naszą firmą w dowolnej formie będą wyłącznie pozytywne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.