Opinie użytkownika (3)

Kpina co play...
Kpina co play wyprawia ze swoimi klientami. Czekam od 4 tygodni na zamówione rachunki szczegółowe- za które play pobrał mi opłatę dnia 10.08.2012 r. Nic u nich na infolinii nie mozna załatwić prawidłowo, ponieważ konsultanci są niedokładni i niestety nic nie wiedzą. Play nie zareagował takze w sposób prawidłowy na moje liczne reklamacje- zresztą zasadne. Sposób w jaki firma play rozpatruje reklamacje to następne nadużycie. Udzielili mi swiadomie kłamliwej odpowiedzi - po to tylko, zeby nie ponosić odpowiedzialności swojego poważnego błedu. W zasadzie od miesiaca uważam , że dzieją się tam straszne rzeczy. Prawa klienta nie są respektowane w żaden sposób. Proszę dwa razy sie zastanowić , czy warto u nich mieć abonament, gdyż traktuja klientów jak głupków w każdym tego słowa znaczeniu. Ładne salony i ładnie ubrani sprzedawcy to nie wszystko. Pozostałej jakosci w żaden sposób nie potrafia zapewnić.

MałgorzataBoczarska

11.09.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Małgorzato, bardzo nam przykro, że doświadczyła Pani niedogodności i rozczarowań we współpracy z naszą firmą. Czujemy się niezręcznie tym bardziej, że opisywane przez Panią sytuacje, jeśli już mają miejsce, to absolutnie incydentalnie i są z najwyższą starannością wyjaśniane, a przyczyny ich zaistnienia natychmiast definiowane i eliminowane. Zapewniamy, że na wszystkich etapach i szczeblach obsługi Pani i każdego naszego Klienta dbamy o zachowanie transparentności i najwyższych standardów. Wyrażamy nadzieję, że ta bądź co bądź niekomfortowo sytuacja zostanie szybko zatarta w Pani pamięci przez rozliczne pozytywne doświadczenia, które będziemy w stanie Pani dostarczyć.
PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM....
PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM, PRZESTRZEGAM. BANK, KTÓRY NIE STOSUJE PRZEPISÓW WYNIKAJACYCH Z USTAWY PRAWO BANKOWE I Z TEGO, ZE JEST INSTYTUCJA ZAUFANIA PUBLICZNEGO. W DNIU 20 SIERPNIA WPŁATOMAT POBRAŁ 2000 PLN I NIE ZAKSIĘGOWAŁ TEGO NA MOIM RACHUNKU. BYŁO TO W JEDNOSTCE BANKU ŚLĄSKIEGO PRZY PLACU TRZECH KRZYŻY. W TAKICH SYTUACJACH PRZEPISY MÓWIA JEDNOZNACZNIE, ZE KLIENT NIE MOZE PONOSIĆ KONSEKWENCJI AWARII URZĄDZEŃ I NALEŻY UZNAĆ RACJE KLIENTA. TEN BANK KAZAŁ MI 7 DNI CZEKAĆ NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI. WSZYSCY TAM SIĘ NAZYWAJA SPECJALISTAMI- A TAK NAPRAWDĘ TO PRZELICZENIE PIENIEDZY I SPRAWDZENIE STANU WPŁATOMATU I USTALENIE, ZE JEST TAM NADWYŻKA TO PRZECIEŻ NIE JEST JAKAŚ SKOMPLIKOWANA SPRAWA. POZOSTAWIONO MNIE BEZ MOZLIWOŚCI DYSPONOWANIA MOIMI SRODKAMI. TO SKANDALICZNE. MOŻE TAK PRESZES TEGO BANKU NIECH 7 DNI NIE DOSTAJE SWOJEJ PENSJI TO ZROZUMIE, ŻE DLA KOGOŚ TO MOZE BYĆ BOLESNE ? DODAM, ŻE PENSJI PRAWIE MILIONOWEJ W JEGO PRZYPADKU.

MałgorzataBoczarska

22.08.2012
Nie zgadzam się (0)
28.09.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za Pani ocenę i jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pani sygnał został przekazany osobie zarządzającej oddziałem na placu Trzech Krzyży oraz jednostki centralnej zarządzającej obrotem gotówki. Mamy nadzieje, że reklamacja zostanie szybko i sprawnie rozpatrzona. Robimy wszystko, aby tego typu błedy i awarie się nie powtórzyły. Raz jeszcze przepraszamy za awarie systemu.
NIEKOMPETENCJA NA KAŻDYM...
NIEKOMPETENCJA NA KAŻDYM POZIOMIE. PROSZĘ NIE ZAMAWIAĆ U NICH RACHUNKÓW SZCZEGÓŁOWYCH, PONIEWAŻ POBIERAJA OPŁATĘ I ICH NIE WYSYŁAJĄ. NIE POZWALAJA TAKŻE NA ODBIÓR TYCH RACHUNKÓW W ŻADNYM PUNKCIE. UDZIELAJA SPRZECZNYCH INFORMACJI NA TEMAT PRAWIE WSZYSTKIEGO. NIE ROZPATRUJA SKARG - TYLKO ODPOWIADAJA JAKIMIŚ OGÓLNIKAMI. W ZASADZIE STRACH U NICH COKOLWIEK ZAMÓWIĆ. NIE DOKONUJA ZMIAN ADRESÓW KORESPONDENCYJNYCH POMIMO TAKIEJ DYSPOZYCJI KLIENTA. NIE POLECAM I ODRADZAM . NIE ROZUMIEM TEŻ W JAKI SPOSÓB UDAŁO IM SIĘ UZYSKAĆ TO GODŁO JAKOSCI, PONIEWAŻ MOJA OBSERWACJA DOTYCZY NIE JEDNORAZOWEGO ZDARZENIA.

MałgorzataBoczarska

22.08.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
08.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Małgorzato, bardzo nam przykro, że Pani doświadczenia ze współpracy z naszą firmą są negatywne. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewniać naszym Klientom możliwie najlepsze rozwiązania w zakresie oferty, obsługi i jakości świadczonych usług. Z uwagą śledzimy głosy naszych Klientów, ponieważ to Państwa uwagi i komentarze stanowią dla nas bezcenne źródło informacji o tym, co mamy doskonalić i jak się zmieniać. Jesteśmy przekonani, że opisywane przez Panią kłopotliwe sytuacje były efektem jednostkowego błędu w tak dynamicznie rozwijającej się firmie jak nasza. Jest nam jednak tym bardziej przykro, że spiętrzyły się w Pani przypadku. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia z naszą firmą w dowolnej formie będą wyłącznie pozytywne.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi