Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MałgorzataBoczarska

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Kpina co play wyprawia ze swoimi klientami. Czekam od 4 tygodni na zamówione rachunki szczegółowe- za które play pobrał mi opłatę dnia 10.08.2012 r. Nic u nich na infolinii nie mozna załatwić prawidłowo, ponieważ konsultanci są niedokładni i niestety nic nie wiedzą. Play nie zareagował takze w sposób prawidłowy na moje liczne reklamacje- zresztą zasadne. Sposób w jaki firma play rozpatruje reklamacje to następne nadużycie. Udzielili mi swiadomie kłamliwej odpowiedzi - po to tylko, zeby nie ponosić odpowiedzialności swojego poważnego błedu. W zasadzie od miesiaca uważam , że dzieją się tam straszne rzeczy. Prawa klienta nie są respektowane w żaden sposób. Proszę dwa razy sie zastanowić , czy warto u nich mieć abonament, gdyż traktuja klientów jak głupków w każdym tego słowa znaczeniu. Ładne salony i ładnie ubrani sprzedawcy to nie wszystko. Pozostałej jakosci w żaden sposób nie potrafia zapewnić.