Opinie użytkownika (6)

jestem klientem mBanku...
jestem klientem mBanku od 9 lat, posiadam w nim konto firmowe oraz osobiste, bardzo sobie cenię współpracę z tym bankiem głównie za możliwość obsługi moich kont przez internet, wygoda , prostota obsługi systemu na stronie internetowej, nieograniczony dostęp czasowy do moich kont, bezpłatne przelewy z konta osobistego, minimalne opłaty za przelewy z konta firmowego, łatwość uzyskania linii debetowych w oparciu o wpływy, atrakcyjna dodatkowa oferta np. ubezpieczenie OC i AC samochodu, życzliwi i kompetentni konsultanci na infolinii

MIROSŁAW_110

09.11.2010

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
na poczcie ciągle...
na poczcie ciągle kolejki zdenerwowanych klientów zwłaszcza w godzinach popołudniowych, najczęściej są to klienci z awizo po odbiór przesyłki, zamieszanie niesamowite takie samo od lat ale poczta nie kwapi się z rozwiązaniem tego problemu, listonosze roznoszą pocztę w godz. 8-16 w tym czasie większość ludzi jest w pracy, gdy wracają z pracy zastają awiza w swoich skrzynkach i często od razu biegną na pocztę by odebrać przesyłkę, na poczcie okazuje się że przesyłki nie mogą odebrać bo listonosz nie wrócił jeszcze z terenu i ma ją jeszcze przy sobie lub wrócił ale jeszcze się nie rozliczył i ptak czy inaczej przesyłka do odbioru będzie w dniu następnym - i tak od kilkudziesięciu lat

MIROSŁAW_110

09.11.2010

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
dziecko do lat...
dziecko do lat 4 podróżuje koleją bezpłatnie ale wsiadając do pociągu z rodzicem musi posiadać bilet za zero złotych, jeżeli zachodzi konieczność zakupu biletu dla dziecka u konduktora w pociągu wtedy uiszcza się opłatę za wystawienie zerowego biletu , dziecko automatycznie staje się pasażerem płacącym

MIROSŁAW_110

09.11.2010

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Na parkingu przed...
Na parkingu przed obiektem dużo wolnych miejsc, wózki na zakupy dostępne bez problemu, przy wejściu na halę sprzedażową kontrola karty klienta przez pracownicę recepcji następnie kontrola pracownika ochrony i uwaga z jego strony o zakazie wnoszenia własnych toreb na zakupy. Duża niedogodność ponieważ przy kasie kupić toreb nie można. Wewnątrz hal ruch raczej mały, w zasadzie na każdym z działów jest obecny pracownik obsługi jednak denerwuje duży ruch wózków samobieżnych na których poruszają się pracownicy bez przewożenia towarów . Niektóre działy towarowe są czasowo niedostępne z uwagi na pracę wózkami przy zdejmowaniu towarów z wyższych półek - wejście na alejki z towarem zabezpieczone taśmami ostrzegawczymi. Chcąc dokonać zakupu danego towaru trzeba czekać aż pracownik skończy rozładunek towaru i zdejmie taśmy umożliwiające wejście między półki. Oznakowanie cen prawidłowe.Kasy czynne w odpowiedniej ilości do natężenia ruchu klientów - przy kasach brak kolejek. Obsługa przy kasie bez zastrzeżeń. Zakup na fakturę oraz paragon - dokumenty czytelne. Przy wyjściu kontrola ilościowa - porównanie towaru z wózka z faktura i paragonem - dokładnie nie wiadomo czy kontrolowany jest w tym momencie klient czy kasjer który go obsługiwał

MIROSŁAW_110

12.04.2010

Selgros

Placówka

Gdańsk, ul. Wodnika 79

Nie zgadzam się (21)
Obsada placówki trzyosobowa,...
Obsada placówki trzyosobowa, dwie kobiety na stanowiskach kasowych, mężczyzna przy stanowisku z transakcjami bezgotówkowymi - kierownika zmiany. Personel ubrany w stroje służbowe, wygląd placówki bez zastrzeżeń. W oddziale brak interesantów. Obsługa miła, uśmiechnięta, po wejściu do placówki od razu zostałem poproszony do stanowiska, zleconą przeze mnie sprawę załatwiono szybko i sprawnie - by przelew gotówki z jednego banku do drugiego. Po zakończeniu transakcji padło pytanie ze strony osoby obsługującej o ewentualne inne moje życzenia. Takowych nie było. Przed odejściem od stanowiska miłe pożegnanie ze strony obsługi.

MIROSŁAW_110

12.04.2010

Bank Millennium

Placówka

Gdańsk, Spacerowa 48

Nie zgadzam się (18)
personel trzyosobowy -...
personel trzyosobowy - kobiety w wieku 20-25 lat, ubrane w stroje służbowe, wygląd placówki bez zastrzeżeń, dobra znajomość oferowanych produktów ze skłonnością do sprzedaży klientowi produktu najdroższego, jeżeli klient nie posiada osobistej wiedzy o oferowanych produktach czyli kredytach nie ma możliwości negocjacji opcji dla niego najtańszej, stopniowanie ceny produktu odbywa się za pomocą odpowiedniej opcji ubezpieczenia kredytu oraz okresu kredytowania z którym związane jest oprocentowanie roczne oraz wysokość kwoty kredytu, im większa kwota tym niższe oprocentowanie personel stara się sprzedać klientowi kredyt z najdroższą opcja ubezpieczenia i pod pozorem zmniejszenia odsetek proponuje większa kwotę kredytu

MIROSŁAW_110

12.04.2010

Credit Agricole

Placówka

Gdynia, Starowiejska 58

Nie zgadzam się (17)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi