Opinie użytkownika (9)

Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

04.07.2017

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

04.07.2017

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus:Oferta,cena,asortyment. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

MAŁGORZATA_2483

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
WIZYTA DOTYCZYŁA ZAMKNIĘCIA...
WIZYTA DOTYCZYŁA ZAMKNIĘCIA ROR. PO WEJŚCIU DO ODDZIAŁU MIAŁAM WRAŻENIE, ŻE SALA OPERACYJNA JEST PUSTA, DORADCA SIEDZĄCY NA STANOWISKU NIEWIDOCZNY DLA KLIENTA, BRAK REAKCJI NA MÓJ WIDOK.DORADCA BEZ SŁOWA PRZYSTĄPIŁ DO ZAMKNIĘCIA RACHUNKU.BRAK PYTANIA O PRZYCZYNĘ REZYGNACJI Z RACHUNKU, ŻADNEJ PRÓBY ZATRZYMANIA KLIENTA.PRZEZ OK 6 MIN DORADCA WPROWADZAŁ COŚ DO SYSTEMU , NA MOJE PYTANIE ILE JESZCZE POTRWA PROCES ZAMKNIĘCIA POPROSIŁ O CIERPLIWOŚĆ PONIEWAŻ MUSI "COŚ WYDRUKOWAĆ NA KOMPUTERZE KOLEGI, KTÓRY WŁAŚNIE SIĘ PRZEKAZUJE" PO CHWILI UDAŁO MU SIĘ WYDRUKOWAĆ PAPIEROWY FORMULARZ WYPOWIEDZENIA RACHUNKU. RACHUNEK ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY Z INICJATYWY DORADCY BEZ ZACHOWANIA 30 DNIOWEGO OKRESU WYPOWIEDZENIA UMOWY. OGÓLNE WRAŻENIE "POZBYĆ SIĘ KLIENTA JAK NAJSZYBCIEJ"

MAŁGORZATA_2483

27.06.2015

Alior Bank

Placówka

Siemianowice Śląskie, Jagiełły 4

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi