Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MAŁGORZATA_2483

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: WIZYTA DOTYCZYŁA ZAMKNIĘCIA ROR. PO WEJŚCIU DO ODDZIAŁU MIAŁAM WRAŻENIE, ŻE SALA OPERACYJNA JEST PUSTA, DORADCA SIEDZĄCY NA STANOWISKU NIEWIDOCZNY DLA KLIENTA, BRAK REAKCJI NA MÓJ WIDOK.DORADCA BEZ SŁOWA PRZYSTĄPIŁ DO ZAMKNIĘCIA RACHUNKU.BRAK PYTANIA O PRZYCZYNĘ REZYGNACJI Z RACHUNKU, ŻADNEJ PRÓBY ZATRZYMANIA KLIENTA.PRZEZ OK 6 MIN DORADCA WPROWADZAŁ COŚ DO SYSTEMU , NA MOJE PYTANIE ILE JESZCZE POTRWA PROCES ZAMKNIĘCIA POPROSIŁ O CIERPLIWOŚĆ PONIEWAŻ MUSI "COŚ WYDRUKOWAĆ NA KOMPUTERZE KOLEGI, KTÓRY WŁAŚNIE SIĘ PRZEKAZUJE" PO CHWILI UDAŁO MU SIĘ WYDRUKOWAĆ PAPIEROWY FORMULARZ WYPOWIEDZENIA RACHUNKU. RACHUNEK ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY Z INICJATYWY DORADCY BEZ ZACHOWANIA 30 DNIOWEGO OKRESU WYPOWIEDZENIA UMOWY. OGÓLNE WRAŻENIE "POZBYĆ SIĘ KLIENTA JAK NAJSZYBCIEJ"