Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, na wstępie dziękuję Pani za przesłaną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące i z chęcią skorzysta Pani w przyszłości z kolejnych produktów oferowanych przez mBank. Z pozdrowieniami Marek Koszyk, Dyrektor Placówki mBank
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
W sklepie już przy wejściu powitała mnie uśmiechnięta sprzedawczyni. Zapytała w czym może pomóc. Poprosiłam o pomoc w wyborze herbaty. Sprzedawczyni zadała kilka pytań w celu poznania moich preferencji i zaproponowała 3 rodzaje herbat. Sprzedawczyni była kompetentna i przez cały czas obsługi była miła i uśmiechnięta. Po zakończonej obsłudze zostałam życzliwie pożegnana i zaproszona do ponownej wizyty.
Udałam się do apteki Super-Pharm w celu zakupu nawilżających kropli do oczu. W aptece panował dość duży ruch. W okolicach kas stoją na środku regały, co powoduje, że trudno przejść w sytuacji gdy klienci zatrzymują się przy nich. Podeszłam do kasy. Na obsługę czekałam ok 5 min. Obsługiwała mnie farmaceutka ubrana w schludny strój służbowy z widocznym identyfikatorem. Farmaceutka uprzejmie mnie powitała. Poprosiłam o doradzenie w wyborze nawilżających kropel do oczu. Farmaceutka zadała kilka dodatkowych pytań i zaproponowała mi 3 produkty. Następnie zasugerowała wybór pomiędzy dwoma z zaproponowanych ze względu na czas, w którym można je używać po otwarciu. Podczas całego procesu obsługi farmaceutka była bardzo uprzejma i kompetentna. Po zakończonej obsłudze farmaceutka sympatycznie mnie pożegnała.
Do sklepu udałam się w celu zwrócenia towaru zakupionego w innym sklepie sieci. Zamierzałam również zakupić obuwie odpowiednie do ćwiczeń fitness. Towar zwróciłam bez najmniejszego problemu. Niestety podczas wyboru obuwia trudno było znaleźć kompetentnego sprzedawcę. Wyboru musiałam dokonać w zasadzie sama. Jednak podczas krótkiej wizyty w dziale z rowerami prawie natychmiast zostałam zapytana przez sprzedawcę z tego działu, czy potrzebuje pomocy. Nie potrzebowałam jej, natomiast za kilka chwil byłam światkiem w jak niezwykle sprawny i kompetentny sposób ów sprzedawca pomagał w wyborze roweru innej osobie.
Sklep w bardzo przystępny sposób prezentuje artykuły na stronie. Jak w większości sklepów tego rodzaju istnieje możliwość przeczytania opisu produktu, zakupu na raty oraz przeczytania/zamieszczenia opinii o produkcie.
Rewelacyjna obsługa. Towar zakupiłam w poniedziałek, a w środę został dostarczony (zakup za pobraniem). Przez czas od zakupu do dostarczenia towaru byłam systematycznie informowana o statusie zamówienia. Otrzymałam również wskazówki jak postępować podczas odbioru paczki i co zrobić w sytuacji gdy paczka jest uszkodzona lub jest problem z jej zawartością.
Cena zakupionego produktu (w tym przypadku była to golarka elektryczna) była o ok 100zł niższa niż w tradycyjnym sklepie, w którym akurat w tym czasie produkt był dostępny.
Skorzystałam z usługi Drive hipermarketu E Leclerc w Gdańsku - zakupy przez internet. Jestem bardzo zadowolona z tej formy zakupów spożywczych. Zakupy zrobiłam przez internet. Wskazałam dzień i godzinę, w której odbiorę zakupy osobiście (istnieje również możliwość dowozu zakupów za dodatkową opłatą). Odbioru dokonałam osobiście i za zakupy zapłaciłam karta przy odbiorze - istnieje możliwość płatności przelewem. Wszystkie zakupy były już przygotowane, odpowiednio zapakowane w siatki. Pobyt w hipermarkecie trwał ok 10 minut - oszczędziłam czas i nie musiałam przebywać w zatłoczonym przed świętami sklepie :). Wprawdzie oferta asortymentowa jest ograniczona w stosunku do pełnej oferty sklepu, ale odszukałam wszystkie interesujące mnie produkty. Ponadto zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona rabatem, który otrzymałam. Polecam ten sposób zakupów.
W ostatnim czasie Hipermaket Carrefour coraz bardziej mnie rozczarowuje. Podczas mojej wizyty najpier musiałam uporać się ze znalezieniem nie uszkodzonego wózka na zakupy. Po kilku minutach udało mi się ttaki znaleźć, a przynajmniej tak mi się zdawało :). Gdy załadowalam wózek zakupami odmówił on posłuszeństwa. Szkoda, że Carrefour zrezygnował z wózków do małych koszyków - były one świetnym rozwiązaniem w przypadku mniejszych zakupów. Świeżość niektórych warzyw pozostawia wiele do życzenia - najgorsza w ten dzień była włoszczyzna - wyschnięte marchewki, czarniejsce pietruszki, podgnite pory. Należy tu też wspomnieć o wysokich cenach asortymentu jak na hipermarket (ceny większości artykułów spożywczych porównywalne z Piotrem i Pawłem). Jedynym pozytywem jest obsługa na niekórych stanowiskach - Pani obsługująca na stanowisku z serami i na stanowisku z mięsem drobiowym.
Dzień wcześniej mąż kupił synkowi zimowy kombinezon (spodnir i kurtkę). Chciałam sprawdzić czy kurtka o rozmiar większa nie byłay dla synka lepsza. Sprzedawczynie fachowo doradziły mi w zakupie. Mąz równiez był bardzo zadowolony z procesu sprzedaży. Sprzedawczynie odpowiednio doradzały oraz zaproponowały kilka rodzajów promocji sugerując najbardziej kkorzystny w tym momencie. Ceny w Coccodrillo nie nalezą do niskich, jednak naprawdę polecam akurat ten butik ze względu na profesjonalną obsługę.
Tanknowałam gaz na wspomnianej stacji. Po przywołaniu obsługi pojawiła się Pani, która nie przywitala się ze mną, mało tego, nie odpowiedziała na moje powitanie. Po zatankowaniu samochodu udałam się do kasy, gdzie była nienzaczna kolejka - 2 osoby przede mną i 2 osoby z obsługi. Jedna osoba obsługiwała klientów przy kasie, druga przygotowywała kawę. Po chwili przy drugim okienku obsługi pojawiła sie Pani, która tankowała mój samochód. Podeszłam więc do okienka, ponownie nie uzyskałam odpowiedzi na przywitanie, ani również dziekuję, do widzenia itp. Ponadto zawsze podczas obsługi kasowej proponowana jest dodatkowa sprzedaż, np. płynu do spryskiwaczy - takiej sprzedaży w moim przypadku nie zaproponowano, zatem nie zakupiłam płynu do spryskiwaczy. Obsługa odbyła się praktycznie bez słowa. Jednak przy okazji widziałam i słyszałam, że Pan obsługujący klientów przy drugim okienku kasowym był bardzo miły i proponował dodatkową sprzedaż. W związku z tym nie obniżam oceny za bardzo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.