Opinie użytkownika (14)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lucyna_86

30.08.2016
Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lucyna_86

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lucyna_86

30.08.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Lucyna_86

30.08.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lucyna_86

29.08.2016

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na wstępie dziękuję Pani za przesłaną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące i z chęcią skorzysta Pani w przyszłości z kolejnych produktów oferowanych przez mBank. Z pozdrowieniami Marek Koszyk, Dyrektor Placówki mBank
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Lucyna_86

26.06.2013

Vision Express

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 41c

Nie zgadzam się (0)
W sklepie już...
W sklepie już przy wejściu powitała mnie uśmiechnięta sprzedawczyni. Zapytała w czym może pomóc. Poprosiłam o pomoc w wyborze herbaty. Sprzedawczyni zadała kilka pytań w celu poznania moich preferencji i zaproponowała 3 rodzaje herbat. Sprzedawczyni była kompetentna i przez cały czas obsługi była miła i uśmiechnięta. Po zakończonej obsłudze zostałam życzliwie pożegnana i zaproszona do ponownej wizyty.

Lucyna_86

22.02.2012

Czas na herbatę

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 41c

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do apteki Super-Pharm w celu zakupu nawilżających kropli do oczu. W aptece panował dość duży ruch. W okolicach kas stoją na środku regały, co powoduje, że trudno przejść w sytuacji gdy klienci zatrzymują się przy nich. Podeszłam do kasy. Na obsługę czekałam ok 5 min. Obsługiwała mnie farmaceutka ubrana w schludny strój służbowy z widocznym identyfikatorem. Farmaceutka uprzejmie mnie powitała. Poprosiłam o doradzenie w wyborze nawilżających kropel do oczu. Farmaceutka zadała kilka dodatkowych pytań i zaproponowała mi 3 produkty. Następnie zasugerowała wybór pomiędzy dwoma z zaproponowanych ze względu na czas, w którym można je używać po otwarciu. Podczas całego procesu obsługi farmaceutka była bardzo uprzejma i kompetentna. Po zakończonej obsłudze farmaceutka sympatycznie mnie pożegnała.

Lucyna_86

22.02.2012

Super-Pharm

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się w celu zwrócenia towaru zakupionego w innym sklepie sieci. Zamierzałam również zakupić obuwie odpowiednie do ćwiczeń fitness. Towar zwróciłam bez najmniejszego problemu. Niestety podczas wyboru obuwia trudno było znaleźć kompetentnego sprzedawcę. Wyboru musiałam dokonać w zasadzie sama. Jednak podczas krótkiej wizyty w dziale z rowerami prawie natychmiast zostałam zapytana przez sprzedawcę z tego działu, czy potrzebuje pomocy. Nie potrzebowałam jej, natomiast za kilka chwil byłam światkiem w jak niezwykle sprawny i kompetentny sposób ów sprzedawca pomagał w wyborze roweru innej osobie.

Lucyna_86

09.01.2012

DECATHLON

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (1)
Sklep w bardzo...
Sklep w bardzo przystępny sposób prezentuje artykuły na stronie. Jak w większości sklepów tego rodzaju istnieje możliwość przeczytania opisu produktu, zakupu na raty oraz przeczytania/zamieszczenia opinii o produkcie. Rewelacyjna obsługa. Towar zakupiłam w poniedziałek, a w środę został dostarczony (zakup za pobraniem). Przez czas od zakupu do dostarczenia towaru byłam systematycznie informowana o statusie zamówienia. Otrzymałam również wskazówki jak postępować podczas odbioru paczki i co zrobić w sytuacji gdy paczka jest uszkodzona lub jest problem z jej zawartością. Cena zakupionego produktu (w tym przypadku była to golarka elektryczna) była o ok 100zł niższa niż w tradycyjnym sklepie, w którym akurat w tym czasie produkt był dostępny.

Lucyna_86

30.12.2011

MegaMarket.com.pl

Placówka

Katowice, sklep internetowy 1

Nie zgadzam się (0)
Skorzystałam z usługi...
Skorzystałam z usługi Drive hipermarketu E Leclerc w Gdańsku - zakupy przez internet. Jestem bardzo zadowolona z tej formy zakupów spożywczych. Zakupy zrobiłam przez internet. Wskazałam dzień i godzinę, w której odbiorę zakupy osobiście (istnieje również możliwość dowozu zakupów za dodatkową opłatą). Odbioru dokonałam osobiście i za zakupy zapłaciłam karta przy odbiorze - istnieje możliwość płatności przelewem. Wszystkie zakupy były już przygotowane, odpowiednio zapakowane w siatki. Pobyt w hipermarkecie trwał ok 10 minut - oszczędziłam czas i nie musiałam przebywać w zatłoczonym przed świętami sklepie :). Wprawdzie oferta asortymentowa jest ograniczona w stosunku do pełnej oferty sklepu, ale odszukałam wszystkie interesujące mnie produkty. Ponadto zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona rabatem, który otrzymałam. Polecam ten sposób zakupów.

Lucyna_86

21.12.2011

E.Leclerc

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (2)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie Hipermaket Carrefour coraz bardziej mnie rozczarowuje. Podczas mojej wizyty najpier musiałam uporać się ze znalezieniem nie uszkodzonego wózka na zakupy. Po kilku minutach udało mi się ttaki znaleźć, a przynajmniej tak mi się zdawało :). Gdy załadowalam wózek zakupami odmówił on posłuszeństwa. Szkoda, że Carrefour zrezygnował z wózków do małych koszyków - były one świetnym rozwiązaniem w przypadku mniejszych zakupów. Świeżość niektórych warzyw pozostawia wiele do życzenia - najgorsza w ten dzień była włoszczyzna - wyschnięte marchewki, czarniejsce pietruszki, podgnite pory. Należy tu też wspomnieć o wysokich cenach asortymentu jak na hipermarket (ceny większości artykułów spożywczych porównywalne z Piotrem i Pawłem). Jedynym pozytywem jest obsługa na niekórych stanowiskach - Pani obsługująca na stanowisku z serami i na stanowisku z mięsem drobiowym.

Lucyna_86

11.12.2011

Carrefour

Placówka

Gdańsk, Shuberta 102A

Nie zgadzam się (0)
Dzień wcześniej mąż...
Dzień wcześniej mąż kupił synkowi zimowy kombinezon (spodnir i kurtkę). Chciałam sprawdzić czy kurtka o rozmiar większa nie byłay dla synka lepsza. Sprzedawczynie fachowo doradziły mi w zakupie. Mąz równiez był bardzo zadowolony z procesu sprzedaży. Sprzedawczynie odpowiednio doradzały oraz zaproponowały kilka rodzajów promocji sugerując najbardziej kkorzystny w tym momencie. Ceny w Coccodrillo nie nalezą do niskich, jednak naprawdę polecam akurat ten butik ze względu na profesjonalną obsługę.

Lucyna_86

11.12.2011

Coccodrillo

Placówka

Gdańsk, Schuberta 102a

Nie zgadzam się (0)
Tanknowałam gaz na...
Tanknowałam gaz na wspomnianej stacji. Po przywołaniu obsługi pojawiła się Pani, która nie przywitala się ze mną, mało tego, nie odpowiedziała na moje powitanie. Po zatankowaniu samochodu udałam się do kasy, gdzie była nienzaczna kolejka - 2 osoby przede mną i 2 osoby z obsługi. Jedna osoba obsługiwała klientów przy kasie, druga przygotowywała kawę. Po chwili przy drugim okienku obsługi pojawiła sie Pani, która tankowała mój samochód. Podeszłam więc do okienka, ponownie nie uzyskałam odpowiedzi na przywitanie, ani również dziekuję, do widzenia itp. Ponadto zawsze podczas obsługi kasowej proponowana jest dodatkowa sprzedaż, np. płynu do spryskiwaczy - takiej sprzedaży w moim przypadku nie zaproponowano, zatem nie zakupiłam płynu do spryskiwaczy. Obsługa odbyła się praktycznie bez słowa. Jednak przy okazji widziałam i słyszałam, że Pan obsługujący klientów przy drugim okienku kasowym był bardzo miły i proponował dodatkową sprzedaż. W związku z tym nie obniżam oceny za bardzo.

Lucyna_86

09.12.2011

BP

Placówka

Gdańsk, Rakoczego 15

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi