Pani trzymając mój dowód osobisty w ręku zadawała mi dziwne pytania czy strona internetowa była zielona czy niebieska (jakby ktokolwiek pamiętał kolor strony internetowej na którą wchodził). Wyraziła miną swoje niezadowolenie, że nie wiem na który z ich portali się logowałam (nawet nie wiedziałam, że jest kilka), tym bardziej, że powiedziałam w jakiej sprawie przyszłam, po czym wpisując mój pesel zajęło Pani 30 sekund odnalezienie mnie w systemie. Także pytania i komentarze uważam za nie na miejscu. Zdecydowanie jakość usług i zarozumiałość urzędników ZUS do poprawy.
Lubię tankować na tej stacji, bo ekipa jest zawsze uśmiechnięta, paliwo jest ciut tańsze niż w centrum miasta i nie ma takiej nachalności jak na innych stacjach. Oczywiście kawa i płyn do spryskiwaczy zawsze proponowany, ale nie w taki irytujący sposób jak gdzieś indziej.
Chcieliśmy kupić garnitur na szybko, zupełnie się na tym nie znając. W sklepie Albione trafiliśmy na przemiłą Panią w średnim wieku, która nam opowiedziała o najnowszych trendach, przyniosła kilka fajnych garniturów do przymiarki, wytłumaczyła czym różnią się garnitury wyglądające tak samo a różniące się znacznie ceną i jakie może mieć to konsekwencje w przyszłości. Doradzała i tłumaczyła wszystkie nasze wątpliwości. Dodam, że w tym samym dniu odwiedziliśmy wszystkie sklepy mody męskiej w tym centrum i Pani biła na głowę wszystkich, także wybór był prosty. Dodam też najgorsze doświadczenie z tego dnia z innego tego typu sklepu, Pani w podobnym wieku jak poprzednia dłubała w paznokciach jak weszliśmy, oparta o ladę i jak jej zapytałam, czego szukamy wskazała nam tylko górne wieszaki pod sufitem, mówiąc, że tam Pani może coś znajdzie.
Wielokrotnie miałam do czynienia z Biurem Obsługi Klienta programu PAYBACK, gdyż nie doliczano mi punktów PAYBACK za zakupy. Kontakty te nie należały do najbardziej profesjonalnych. Na początku osoba rozwiązująca moją sprawę podpisywała się z imienia i nazwiska, z każdą kolejną reklamacją, widniał podpis "Zespół", więc za każdym razem miałam wrażenie, że w tej samej sprawie koresponduję z wieloma osobami i proszono mnie o ponowne przesłanie tych samych informacji. Również próbowano odrzucić moją reklamację na podstawie nieistniejącego punktu regulaminu Payback, jak również próbowano mi wmówić, że taki był wymóg Partnera programu. W rezultacie wszystkie reklamacje zostały rozwiązane na moją korzyść. Jednak na tej podstawie kompetencje personelu oceniam na niewystarczające, zachowanie było stonowane, grzeczne, głównie poprzez standardową formułkę odpowiedzi, jednak czas rozwiązania sprawy przez to się wydłużał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.