Opinia użytkownika: Lolaga
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Wielokrotnie miałam do czynienia z Biurem Obsługi Klienta programu PAYBACK, gdyż nie doliczano mi punktów PAYBACK za zakupy. Kontakty te nie należały do najbardziej profesjonalnych. Na początku osoba rozwiązująca moją sprawę podpisywała się z imienia i nazwiska, z każdą kolejną reklamacją, widniał podpis "Zespół", więc za każdym razem miałam wrażenie, że w tej samej sprawie koresponduję z wieloma osobami i proszono mnie o ponowne przesłanie tych samych informacji. Również próbowano odrzucić moją reklamację na podstawie nieistniejącego punktu regulaminu Payback, jak również próbowano mi wmówić, że taki był wymóg Partnera programu. W rezultacie wszystkie reklamacje zostały rozwiązane na moją korzyść. Jednak na tej podstawie kompetencje personelu oceniam na niewystarczające, zachowanie było stonowane, grzeczne, głównie poprzez standardową formułkę odpowiedzi, jednak czas rozwiązania sprawy przez to się wydłużał.