W trakcie zakupów w centrum handlowym Karolinka wstąpiłem do sklepu Diverse, gdzie dokonałem zakupu koszuli. Przy wejściu od razu można było zauważyć czystość, schludnie i przemyślanie porozkładany towar. Była zachowana kolorystyka od najjaśniejszej do najciemniejszej. Pracownicy byli na terenie całego sklepu. Pilnowali asortymentu, nie wzbudzając specjalnie niechęci i udzielali wskazówek klientom. Kobieta obsługująca przy kasie była miła, zachowywała się grzecznie i informowała wysokości zakupu. Muzyka nie grała za głośno i można było spokojnie dokonać zakupu.
W trakcie zakupów w centrum handlowym Karolinka odwiedziłem sklep Reserved. W trakcie zakupów zauważyłem, że pomimo dużego natłoku ludzi na terenie sklepu panuje ogromna czystość i porządek. Moją uwagę zwróciła jedynie kupka pomieszanych rzeczy na jednym z stolików. Była zapewne spowodowana dużym natłokiem ludzi. Towar wiszący był ułożony w sposób schludny i zachęcający do kupna. Personel zachowywał się w sposób właściwy. Pracował szybko i zgranie, z zachowaniem odpowiednich zasad obsługi klienta. Udzielali wszystkich informacji i oferowali różne rzeczy. Nie sprawdziłem, czy do przebieralni można wejść z tylko trzema rzeczami. Nie widziałem w sumie miejsca odbioru kart z ilością rzeczy. Dlatego też w przebieralni z sobą miałem osiem rzeczy. Szyby przed sklepem były czyste a lokal wyglądał w miarę schludnie. Czas czekania na zakup przy kasie trwał 5-10 minut. Było to spowodowane dużą liczbą ludzi w kolejce. Pracownicy wtedy przyjmowali przy dwóch kasach, pracując w parach.
W minioną niedziele odwiedziłem centrum handlowe Karolinka i zatrzymałem się w Pizza Hut, żeby zjeść posiłek. W trakcie wizyty stwierdziłem, że na sali panuje porządek. Wejście do do środka i szyby były czyste. Nie widać było, aby na sali były śmieci lub panował nieporządek. Stoisko z barem sałatkowym było odpowiednio przygotowane a produkty wyglądały swieżo i zachęcająco. Nie zostałem przyjęty przez kelnera i musiałem sam szukać stolika. Wpłynął na to fakt, że wszystkie stoliki były zajęte a obsługa pracowała bardzo szybko. Pomimo zajętości personelu zostałem miło ugoszczony, podano mi starannie przygotowaną pizze. Nie musiałem długo czekać a kobieta obsługująca mnie była miła, cechująca się właściwą prezencją i podejściem do obsługi klienta.
Dokonywałem zakupu oleju opałowego. Pracownicy na stacji byli raczej mało rozmowni. Osoba obsługująca mnie rozmawiała przez telefon prywatny zupełnie nie przejmując się moją obecnością przy kasie. Zostałem obsłużony w mało elegancki sposób. Drugi pracownik chodził po stacji i nie zajmował się niczym. Miejsce było raczej czyste i nie widać było zaniedbania. Ceny na mniejszych stacjach nie należących do firmy są niższe.
W trakcie pobytu zaobserwowałem jakość obsługi, która przebiegła szybko i w bardzo miłej atmosferze. Obsługa była rzeczowa i w jasny sposób opisała proponowany produkt. Realizacja zamówienia nastąpiła szybko a kawa była zgodna z moimi oczekiwaniami. Pracownicy byli jednakowo ubrani i starannie ubrani. Atmosfera była bardzo miła, na co wpływała łagodna jazzowa muzyka. Nie podobało mi się tylko palenie papierosa publicznie przed restauracją przez jednego z pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.