Opinie użytkownika (2)

Witryna czysta, w...
Witryna czysta, w sklepie panuje porządek, artykuły poukładane na półkach. Po wejściu do sklepu nie widać jednak nikogo z obsługi. Odbierałam paczkę z empik.com, więc ustawiłam się w kolejce jako druga. Zachowanie klienta przede mną wskazywało na fakt, iż czeka już jakiś czas na obsługę (stukał książką o blat i rozglądał się ze zniecierpliwieniem pomiędzy regałami). Dopiero, gdy za mną ustawiły się kolejne dwie osoby, po ok. 5 minutach pojawiła się Pani z obsługi. Ani klientowi przede mną, ani mnie nie powiedziała "dzień dobry", "do widzenia" czy "dziękuję", nie zaproponowała reklamówki. Zarówno przy obsłudze jego, jak i mnie ograniczyła się jedynie do wypowiedzenia kwoty do zapłaty.

Liljana

17.08.2014

empik

Placówka

Stalowa Wola, Ken 47a

Nie zgadzam się (0)
Placówka jest czysta...
Placówka jest czysta i bardzo ładnie się prezentuje, widać, że jest świeżo remontowana. W środku jest sporo krzesełek, dwie kasy i dwa stanowiska do obsługi rachunków i kredytów. Czynna jest tylko jedna kasa, mimo dużej, 10-osobowej kolejki. Obsługa nie idzie sprawnie, każdemu klientowi proponowane są dodatkowe usługi - żaden nie jest nimi zainteresowany, ale kasjerka mimo wszystko wygłasza formułkę dot. plusów nowego konta czy kredytu. Gdyby nie koniec pracy banku, kolejka by się znacznie wydłużyła. Czekam niemal pół godziny. Druga kasa nadal nieczynna. Kiedy docieram do okienka, są problemy ze sprzętem, drukarka odmawia posłuszeństwa, okazuje się, że została źle uruchomiona i stąd problem - kolejne 10 minut spędzam przy kasie (dokonuje jedynie gotówkowej wpłaty). Plus za uśmiechniętą i miłą obsługę.

Liljana

17.08.2014

PKO BP

Placówka

Stalowa Wola, Wojska Polskiego 4a

Nie zgadzam się (0)
24.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za zamieszczoną opinię i pozytywną ocenę wyglądu naszej Placówki. Zapewniamy, że cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, które skracają czas oczekiwania na obsługę i usprawniają jej przebieg. Przyjrzymy się działaniu opisanego Oddziału. Jednocześnie zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Bankiem, za pośrednictwem infolinii, serwisu internetowego iPKO i sieci naszych bankomatów. Pozdrawiamy. PKO Bank Polski

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi