Opinia użytkownika: Liljana
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Placówka jest czysta i bardzo ładnie się prezentuje, widać, że jest świeżo remontowana. W środku jest sporo krzesełek, dwie kasy i dwa stanowiska do obsługi rachunków i kredytów. Czynna jest tylko jedna kasa, mimo dużej, 10-osobowej kolejki. Obsługa nie idzie sprawnie, każdemu klientowi proponowane są dodatkowe usługi - żaden nie jest nimi zainteresowany, ale kasjerka mimo wszystko wygłasza formułkę dot. plusów nowego konta czy kredytu. Gdyby nie koniec pracy banku, kolejka by się znacznie wydłużyła. Czekam niemal pół godziny. Druga kasa nadal nieczynna. Kiedy docieram do okienka, są problemy ze sprzętem, drukarka odmawia posłuszeństwa, okazuje się, że została źle uruchomiona i stąd problem - kolejne 10 minut spędzam przy kasie (dokonuje jedynie gotówkowej wpłaty). Plus za uśmiechniętą i miłą obsługę.