Opinie użytkownika (7)

Połączenie z infolinią...
Połączenie z infolinią jest często dość trudne. Raz na jakiś czas dzwonią z ofertami ubezpieczeń, automatycznie wznawiają "dopuszczalne saldo debetowe" mimo, że w poprzednim miesiącu podpisano rezygnację. Na plus jakość usług, rzadko się zdarza, bym nie mógł użyć karty lub nie mógłbym wypłacić pieniędzy systemem BLIK.

Krzysztof_1904

18.09.2017

PKO BP

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W momencie mojego przybycia do CCC wszyscy pracownicy byli zajęci. Po odczekaniu zostałem bardzo dobrze obsłużony, dostałem porady dotyczące wyboru oraz rozmiarów. Pracownicy byli mili i posiadali odpowiednią wiedzę na temat stanu produktów. Zakupione buty są dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1904

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Stacja paliw...
Dobrze. Stacja paliw jak najbardziej poprawnie zorganizowana. Po personelu czasem widać, że nie są zadowoleni z pracy. Ceny są przeciętne. Sama stacja paliw z wyglądu prezentuje się bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1904

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownicy bardzo...
OK. Pracownicy bardzo "zmęczeni". W momencie wizyty brakowało personelu, przez co czas oczekiwania bardzo się wydłużył. Z zachowania widać było niechęć do wykonania zadań. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1904

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pomimo...
Bardzo dobrze. Pomimo niskich cen paliw, są one dobrej jakości. Obsługa jest miła, lecz zdarzają się sytuacje, gdy osoba odpowiedzialna za tankowanie gazu gdzieś znika. Wtedy tworzy się niepotrzebna kolejka do dystrybutora gazu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1904

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest miła,...
Obsługa jest miła, jeżeli się na nią trafi. Asortyment jest na dobrym poziomie, tak samo jak ceny i dostępne promocje. Największym problemem jest działanie kas automatycznych - dla przykładu w godzinach wieczornych z 10 kas automatycznych tylko 2 są w pełni sprawne (obsługują karty i gotówkę), co generuje dodatkową kolejkę, gdyż w tym samym czasie zostają otwarte tylko 2 klasyczne kasy.

Krzysztof_1904

03.07.2017

Tesco

Placówka

Warszawa, Górczewska 218

Nie zgadzam się (0)
Trafiłem akurat na...
Trafiłem akurat na moment, gdy każdy z pracowników miał zajęcie, więc musiałem odczekać kilka minut na swoją kolej do pomocy. Po uzyskaniu jej mogę stwierdzić, że obsługa pomimo dużego ruchu była bardzo miła i pomocna. Ekspedientka udzielała mi pomocy i porad do momentu, gdy nie wybrałem butów i nie udałem się do kasy. Wygląd sklepu jest w porządku, zaś jeżeli chodzi o asortyment, to braki w nim tłumaczył duży ruch i wyprzedaż, która miała miejsce tamtego dnia.

Krzysztof_1904

03.07.2017

CCC

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi