Połączenie z infolinią jest często dość trudne. Raz na jakiś czas dzwonią z ofertami ubezpieczeń, automatycznie wznawiają "dopuszczalne saldo debetowe" mimo, że w poprzednim miesiącu podpisano rezygnację. Na plus jakość usług, rzadko się zdarza, bym nie mógł użyć karty lub nie mógłbym wypłacić pieniędzy systemem BLIK.
Bardzo dobrze. W momencie mojego przybycia do CCC wszyscy pracownicy byli zajęci. Po odczekaniu zostałem bardzo dobrze obsłużony, dostałem porady dotyczące wyboru oraz rozmiarów. Pracownicy byli mili i posiadali odpowiednią wiedzę na temat stanu produktów. Zakupione buty są dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Stacja paliw jak najbardziej poprawnie zorganizowana. Po personelu czasem widać, że nie są zadowoleni z pracy. Ceny są przeciętne. Sama stacja paliw z wyglądu prezentuje się bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Pracownicy bardzo "zmęczeni". W momencie wizyty brakowało personelu, przez co czas oczekiwania bardzo się wydłużył. Z zachowania widać było niechęć do wykonania zadań. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Pomimo niskich cen paliw, są one dobrej jakości. Obsługa jest miła, lecz zdarzają się sytuacje, gdy osoba odpowiedzialna za tankowanie gazu gdzieś znika. Wtedy tworzy się niepotrzebna kolejka do dystrybutora gazu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa jest miła, jeżeli się na nią trafi. Asortyment jest na dobrym poziomie, tak samo jak ceny i dostępne promocje. Największym problemem jest działanie kas automatycznych - dla przykładu w godzinach wieczornych z 10 kas automatycznych tylko 2 są w pełni sprawne (obsługują karty i gotówkę), co generuje dodatkową kolejkę, gdyż w tym samym czasie zostają otwarte tylko 2 klasyczne kasy.
Trafiłem akurat na moment, gdy każdy z pracowników miał zajęcie, więc musiałem odczekać kilka minut na swoją kolej do pomocy. Po uzyskaniu jej mogę stwierdzić, że obsługa pomimo dużego ruchu była bardzo miła i pomocna. Ekspedientka udzielała mi pomocy i porad do momentu, gdy nie wybrałem butów i nie udałem się do kasy. Wygląd sklepu jest w porządku, zaś jeżeli chodzi o asortyment, to braki w nim tłumaczył duży ruch i wyprzedaż, która miała miejsce tamtego dnia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.