Bardzo dobrze. Zdecydowanie zbyt wysokie ceny i za małe porcje. Uprzejma obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Obsługa z początkiem 2017 roku znacznie się pogorszyła. Ponadto ceny rosną, a posiłki dalej smakują tak, że po zjedzeniu można pożałować. Na plus jest znakomita lokalizacja większości z nich - wysoka dostępność lokalizacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Bardzo szkoda, że od jakiegoś czasu w placówkach KFC nie można już poczytać prasy przy okazji posiłku. Poza tym często ketchup nie jest często wręczany spontanicznie np. do frytek a ilość serwetek obrazuje jakby były liczone co do jednej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Całkiem dobra, polska sieciowa pizzeria. Obsługa czasem używa zdrobnień. Przejrzyste menu, nieprzejrzyste promocje (często nie łączą się ze sobą) Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Niekonsekwencja/niekompetencja: np. w restauracjach we Wrocławiu majonez wydawany jest za darmo, a w Bydgoszczy mi go odmówiono. Dość wysokie ceny. Brak placówki w Toruniu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Dość wysokie ceny, zmiany w programach lojalnościowych, rebranding może zepsuć rozpoznawalność stacji Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Dużo produktów związanych z motoryzacją na stacji, pracownik podjazdu prawie zawsze widoczny/dostępny, zwykle jest urządzenie z powietrzem, ceny dość wysokie, personel zwykle profesjonalny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Nierzadko kolejki na stacjach, ceny średnio-wysokie, polska stacja, obsługa niekiedy nieuprzejma ale zwykle względnie profesjonalna (nie zawsze jest powitanie i pożegnanie). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Najwięcej stacji w Trójmieście, nie podobają mi się kampanie reklamowe z piłkarzami, raczej konkurencyjne ceny paliw, polska firma Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Stacje mają zwykle raczej niskie ceny, częste kolejki, pracownicy zachowują się swobodnie (co nie zawsze jest dobre) - da się odnieść wrażenie że nie ma tam wdrożonych ścisłych standardów obsługi klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Zwykle wysokie ceny paliw, rzadko widać obsługę w obszarze podjazdu, wiele promocji związanych z programem lojalnościowym Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Super. Niskie ceny paliw, prawie zawsze obecna obsługa przy dystrubutorze LPG, zwykle niezbyt duże kolejki Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
W Atrium Copernicus (poprzednio pod nazwą "Galeria Copernicus"), po rozbudowie centrum handlowego prócz znacznie powiększonej przestrzeni i - co za tym idzie - większej ilości sklepów, można zaobserwować poprawę standardów na tzw. food courcie - obszarze, w którym konsumuje się posiłki z pobliskich restauracji. Do dyspozycji klientów jest kuchenka mikrofalowa - to rozwiązanie można uznać za dedykowane szczególnie matkom z małymi dziećmi, które mogą odgrzewać potrawy dobre dla małych brzuszków swoich pociech. Odpowiednie rozlokowanie foteli umożliwia również spokojne karmienie piersią, natomiast nie ma przeszkód aby robić to w każdym miejscum centrum handlowego.
To, w jaki sposób zorganizowana jest kolejka w tym markecie nie jest jasne, brak również oznaczeń. Ruch popołudniami duży. Obsługa zawsze uprzejma. Łatwo o miejsce parkingowe. Brak alkoholu wysokoprocentowego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.