Słabo. Zbyt wysokie ceny jak na obecne realia rynkowe, oferta staje się odrobinę konkurencyjna dopiero jak się ma kilka usług. Dobry zasięg internetu i sieci komórkowej.
Bardzo dobrze. Dobry kontakt i różne jego formy za pomocą aplikacji mobilnej. Dosyć konkurencyjna oferta - co - jak wiadomo się jednak niekiedy zmienia i jest zależne od indywidualnych preferencji.
Bardzo dobrze. wysokie ceny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. kompetentna obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. niskie ceny Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.