Opinie użytkownika (11)

Bardzo dobrze. Stabilna...
Bardzo dobrze. Stabilna firma ze sprawnymi procedurami

Krzysztof_1807

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Duże kolejki,...
Słabo. Duże kolejki, nie do końca atrakcyjne ceny.

Krzysztof_1807

22.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Słabo. Zbyt wysokie...
Słabo. Zbyt wysokie ceny jak na obecne realia rynkowe, oferta staje się odrobinę konkurencyjna dopiero jak się ma kilka usług. Dobry zasięg internetu i sieci komórkowej.

Krzysztof_1807

22.12.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Indywidualne...
Bardzo dobrze. Indywidualne podejście do klienta, bardzo konkurencyjne stawki.

Krzysztof_1807

21.12.2017

Mobile Vikings

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Dosyć duże...
Dobrze. Dosyć duże kolejki, firma dużo się reklamuje, mogliby jednak popracować trochę nad rozładowaniem ruchu w placówkach stacjonarnych.

Krzysztof_1807

21.12.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Profesjonalna obsługa,...
Świetnie. Profesjonalna obsługa, aktywna i słuchająca klienta

Krzysztof_1807

21.12.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Bardzo uprzejmi...
Dobrze. Bardzo uprzejmi pracownicy, zbyt zmęczeni za sprawą braku rąk do pracy lub cięć w firmie

Krzysztof_1807

21.12.2017

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobry...
Bardzo dobrze. Dobry kontakt i różne jego formy za pomocą aplikacji mobilnej. Dosyć konkurencyjna oferta - co - jak wiadomo się jednak niekiedy zmienia i jest zależne od indywidualnych preferencji.

Krzysztof_1807

21.12.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. wysokie...
Bardzo dobrze. wysokie ceny Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1807

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. kompetentna obsługa...
Dobrze. kompetentna obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1807

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. niskie...
Tak sobie. niskie ceny Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1807

04.07.2017

Eurolot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi