Opinie użytkownika (6)

kurier w sposób...
kurier w sposób irytujący stwierdził iż niepotrzebnie korzystałem z usług firmy ponieważ list polecony konkurencji byłby lepszym rozwiązaniem. Przesyłka zrealizowana w 3 dni ! kiedy powinna być zrealizowana na następny dzień. Strasznie wolno.

Krzysztof_1574

14.12.2013

K-EX

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wykonałem telefon do...
Wykonałem telefon do konsultanta w sprawie złożenia reklamacji dotyczącej usług konta oszczędnościowego. Kobieta 2 razy pytała mnie co jest powodem złożenia reklamacji. Po przyjęciu reklamacji czekałem z zegarkiem w reku 11 minut na to aby spisała odpowiedni formularz wysłuchując melodię w słuchawce ! Przesada. Po ponownym sie odezwaniu przeczytała tresc formularza i reklamacji po czym przedstawiła warunki reklamacji. Sprawa reklamacji jest właśnie rozpatrywana. Konsultantka miła i kompetentna lecz niesamowicie wolna.

Krzysztof_1574

04.12.2013

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie bardzo dziękuję, że zechciał Pan wyrazić swoją opinię na temat kontaktu z mLinią. Przepraszam w imieniu banku za wydłużony czas realizacji dyspozycji przez konsultanta. Cieszę się, że spełniliśmy Pana oczekiwania związane z uprzejmością oraz kompetencją pracowników banku. Zapewniam, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Mam nadzieje, że w kolejnych kontaktach z mBankiem doświadczy Pan serwisu na najwyższym poziomie. Proszę pamiętać, że pozostajemy do Pana dyspozycji w wybranej formie kontaktu: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/oferta-indywidualna/ Z poważaniem Mateusz Zybert, mBank
Potrzebowałem odpowiedniej kurtki...
Potrzebowałem odpowiedniej kurtki z softshelu na wyjazd do rodziny. Ekspedientka w młodym wieku po przywitaniu i przedstawieniu problemu zaproponowała kurtkę. Po moim stwierdzeniu chęci posiadania kurtki o kroju bardziej opiętym i przylegającym ekspedientka nie mogła znaleźć 2 rodzaju kroju kurtki softshelowej na sklepie. Dotarła do niej po jakimś czasie po czym na pytanie o membranę, posiłkowała sie metką przyczepiona do kurtki. Chłodna rozmowa z ekspedientką wywarła negatywne wrzenie. Sprawiała wrażenie nie przykładającej wagi do obsługi klienta. Wybór w sklepie dosyć ubogi. Brak sprzętu wspinaczkowego. Mały wybór śpiworów syntetycznych o lepszych parametrach. Ceny zawyżone w stosunku do jakości produktów. Dobra jakość kurtek. Stosunkowo dobry wybór butów do początkowych wypraw górskich. Porządek w sklepie i na półkach. Byłem sam w sklepie.

Krzysztof_1574

04.12.2013

Hi Mountain

Placówka

Łódź, Jana Pawła II 30

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bez zarzutu....
Obsługa bez zarzutu. Przywitanie klienta, uśmiech, zaproponowanie dodatkowego zestawu, zaproponowanie napoju, zapakowanie na wynos, pożegnanie klienta. Jedzenie (skrzydełka kurczaka) świeże i smaczne. Dosyć krótki czas oczekiwania. Kolejek brak (otwarte 3 kasy). Szybko i sprawnie

Krzysztof_1574

04.12.2013

KFC

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Największe zastrzeżenia są...
Największe zastrzeżenia są kierowane w kierunku kelnerów. Nie posiadają wiedzy o daniach znajdujących się w menu. Nie wiedzą co do końca zawierają a czego nie zawierają konkretne dania z menu! Podstawa dla osób z alergią bądź trudnościami pokarmowymi. Kelnerzy są przeciążeni i zamawianie, wydawanie posiłków oraz zapłata trwa długo. To najbardziej rzutowało na ogólnej ocenie lokalu która wypadła poniżej moich oczekiwań.Minusy:-praca i jakość obsługi kelnerów-makaron won-ton z kaczka (mięso suche, przypalony makaron)Plusy:-szybkość przygotowania dania w stosunku do ilości osób w lokalu. max 15 min-zupa pikantna ( świeża i bardzo intensywna smakowo)

Krzysztof_1574

04.12.2013

Wook

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Generalnie jakość usług...
Generalnie jakość usług MPK Łódź jest dużo lepsza niż mogłoby się to wydawać bez chwilowego zastanowienia. Z perspektywy młodej osoby nie przeszkadza mi tabor z lat 80 czy 90, usługa ma być wykonana szybko i tanio. I o te dwa aspekty rozbija się cała ocena.Plusy:-naprawdę punktualny przyjazd pojazdów co do rozkładu jazy-dobra organizacja tras oraz płynność przejazdów pojazdów przy dzisiejszych remontach ŁodziMinusy:-zbyt drogie bilety najtańszej klasy (20 min) czyli te najczęściej kupowane-styl prowadzenia pojazdów przez dużą część kierujących i motorniczych. Ostre hamowanie, zamykanie drzwi przed pasażerem, wjeżdżanie na skrzyżowanie bez możliwości opuszczenia go-zbyt mało pojazdów w godzinach szczytu. tłok w pojazdach

Krzysztof_1574

04.12.2013

MPK Łódź

Placówka

Łódź, 90-132 Łódź, ul. Tramwajowa 6, -

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi