kurier w sposób irytujący stwierdził iż niepotrzebnie korzystałem z usług firmy ponieważ list polecony konkurencji byłby lepszym rozwiązaniem. Przesyłka zrealizowana w 3 dni ! kiedy powinna być zrealizowana na następny dzień. Strasznie wolno.
Wykonałem telefon do konsultanta w sprawie złożenia reklamacji dotyczącej usług konta oszczędnościowego. Kobieta 2 razy pytała mnie co jest powodem złożenia reklamacji. Po przyjęciu reklamacji czekałem z zegarkiem w reku 11 minut na to aby spisała odpowiedni formularz wysłuchując melodię w słuchawce ! Przesada. Po ponownym sie odezwaniu przeczytała tresc formularza i reklamacji po czym przedstawiła warunki reklamacji. Sprawa reklamacji jest właśnie rozpatrywana. Konsultantka miła i kompetentna lecz niesamowicie wolna.
Witam. Na wstępie bardzo dziękuję, że zechciał Pan wyrazić swoją opinię na temat kontaktu z mLinią. Przepraszam w imieniu banku za wydłużony czas realizacji dyspozycji przez konsultanta. Cieszę się, że spełniliśmy Pana oczekiwania związane z uprzejmością oraz kompetencją pracowników banku. Zapewniam, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Mam nadzieje, że w kolejnych kontaktach z mBankiem doświadczy Pan serwisu na najwyższym poziomie. Proszę pamiętać, że pozostajemy do Pana dyspozycji w wybranej formie kontaktu: http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/oferta-indywidualna/ Z poważaniem Mateusz Zybert, mBank
Potrzebowałem odpowiedniej kurtki...
Potrzebowałem odpowiedniej kurtki z softshelu na wyjazd do rodziny. Ekspedientka w młodym wieku po przywitaniu i przedstawieniu problemu zaproponowała kurtkę. Po moim stwierdzeniu chęci posiadania kurtki o kroju bardziej opiętym i przylegającym ekspedientka nie mogła znaleźć 2 rodzaju kroju kurtki softshelowej na sklepie. Dotarła do niej po jakimś czasie po czym na pytanie o membranę, posiłkowała sie metką przyczepiona do kurtki. Chłodna rozmowa z ekspedientką wywarła negatywne wrzenie. Sprawiała wrażenie nie przykładającej wagi do obsługi klienta. Wybór w sklepie dosyć ubogi. Brak sprzętu wspinaczkowego. Mały wybór śpiworów syntetycznych o lepszych parametrach. Ceny zawyżone w stosunku do jakości produktów. Dobra jakość kurtek. Stosunkowo dobry wybór butów do początkowych wypraw górskich. Porządek w sklepie i na półkach. Byłem sam w sklepie.
Obsługa bez zarzutu. Przywitanie klienta, uśmiech, zaproponowanie dodatkowego zestawu, zaproponowanie napoju, zapakowanie na wynos, pożegnanie klienta. Jedzenie (skrzydełka kurczaka) świeże i smaczne. Dosyć krótki czas oczekiwania. Kolejek brak (otwarte 3 kasy). Szybko i sprawnie
Największe zastrzeżenia są kierowane w kierunku kelnerów. Nie posiadają wiedzy o daniach znajdujących się w menu. Nie wiedzą co do końca zawierają a czego nie zawierają konkretne dania z menu! Podstawa dla osób z alergią bądź trudnościami pokarmowymi. Kelnerzy są przeciążeni i zamawianie, wydawanie posiłków oraz zapłata trwa długo. To najbardziej rzutowało na ogólnej ocenie lokalu która wypadła poniżej moich oczekiwań.Minusy:-praca i jakość obsługi kelnerów-makaron won-ton z kaczka (mięso suche, przypalony makaron)Plusy:-szybkość przygotowania dania w stosunku do ilości osób w lokalu. max 15 min-zupa pikantna ( świeża i bardzo intensywna smakowo)
Generalnie jakość usług MPK Łódź jest dużo lepsza niż mogłoby się to wydawać bez chwilowego zastanowienia. Z perspektywy młodej osoby nie przeszkadza mi tabor z lat 80 czy 90, usługa ma być wykonana szybko i tanio. I o te dwa aspekty rozbija się cała ocena.Plusy:-naprawdę punktualny przyjazd pojazdów co do rozkładu jazy-dobra organizacja tras oraz płynność przejazdów pojazdów przy dzisiejszych remontach ŁodziMinusy:-zbyt drogie bilety najtańszej klasy (20 min) czyli te najczęściej kupowane-styl prowadzenia pojazdów przez dużą część kierujących i motorniczych. Ostre hamowanie, zamykanie drzwi przed pasażerem, wjeżdżanie na skrzyżowanie bez możliwości opuszczenia go-zbyt mało pojazdów w godzinach szczytu. tłok w pojazdach
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.