Opinie użytkownika (2)

Badanie w restauracji...
Badanie w restauracji McDonald’s,przy ulicy A. Struga 32, w Szczecinie, przeprowadziłem 9 sierpnia 2012r. ok. godziny 16:40. Na początku oceniłem czystość toalety. W powietrzu unosił się miły zapach, lustro i suszarka do rąk były w dobrym stanie technicznym, w dyspenserach był papier toaletowy oraz mydło. W związku z tym od razu udałem się od razu by złożyć zamówienie. Czynne były dwie kasy, przy których nie było żadnych gości. Podszedłem do jednej z nich i rozpocząłem pomiar czasu (00:00). Poprosiłem o Cheeseburgera ze średnimi frytkami i średnim napojem. Obsługująca mnie osoba, która była miła i zadbana poinformowała mnie, że na frytki będzie trzeba poczekać. Gdy ekspedientka podała kwotę do zapłaty, wykonałem międzyczas. (00:47). Gdy kompletowano moje zamówienie, oceniłem czystość lady kasowej, która była nienagannie czysta. Nie było starych rachunków, okruchów. Spojrzałem również na znajdujące się, na ladzie grzewczej timery. Nie zauważyłem aby w tym momencie pracownicy je wymieniali. Aktualne skrajne timety to czarne 8 i czerwone 7. Po otrzymaniu ostatniego z zamówionych produktów, zatrzymałem pomiar czasu. Całkowity czas obsługi wynosił 05:50, a czas realizacji zamówienia 05:03. Udałem się by ocenić jakość otrzymanych produktów. Wszystkie otrzymane produkty, poza frytkami, były oczekiwanej jakości. Frytki były spalone, gorzkie i niesmaczne. Na koniec wizyty, ponownie odwiedziłem toaletę. Tym razem również była bardzo czysta. Ppodczas mojej wizyty na bierząco sprzątane lobby dla gości.

Krzysztof_1338

13.08.2012

McDonald's

Placówka

Szczecin, Andrzeja Struga 36

Nie zgadzam się (0)
Badanie w perfumerii...
Badanie w perfumerii Douglas w Szczecinie, przy al. Wyzwolenia 18, w C.H. Galaxy, przeprowadziłem 31 lipca 2012 r. Do sklepu wszedłem ok. godziny 11:33. W sklepie było 9 klientów 6 pracowników. Nie wszyscy nosili firmowe stroje. Po wejściu do sklepu nie zostałem przez nikogo zauważony. Gdy po kilkunastu minutach sam poprosiłem o pomoc w wyborze kosmetyków, zaprowadzono mnie do odpowiedniego stoiska i zapytano czy w czymś pomóc. Odrzuciłem zaoferowaną pomoc. Pracownik nie próbował mi dalej pomóc. Po kilku minutach ponownie poprosiłem o pomoc. Powiedziałem, że szukam kosmetyków do pielęgnacji twarzy po goleniu. Osoba z którą rozmawiałem była schludnie i zadbanie ubrana firmowy strój. Ponad to miała plakietkę z imieniem i stanowiskiem, na którym pracuje. Na początek zaproponowano mi produkt w średniej klasie cenowej. Zapewniła mnie, że to dobra marka i klienci chętnie do niej wracają. Stwierdziła też, że jest przeznaczony do cery suchej. Powiedziałem, że moja cera jest skłonna do trądziku i raczej jest mieszana. W związku z tym, zaproponowała mi inny produkt odpowiednio przeznaczony do mojej cery. Zachwalała go, że jest w wygodnej tubce oraz że jest wydajny. Zaraz po tym poleciła inny produkt, do którego dołączona była pianka do golenia. Każdy przedstawiany produkt wyciągała w pudełka , lecz żadnego z nich nie dała mi do ręki. Spytałem o produkty antyalergiczne i czy są jakieś specjalne produkty. Sprzedawczyni powiedziała, że w razie jakiś problemów, można przyjść z paragonem i złożyć reklamację, a oni odeślą produkt do producenta. Udałem się więc do kasy. Obsługiwała mnie osoba z która przeprowadzałem konsultację. Zapytała mnie czy zdecydowałem się na jakiś balsam. Wybrałem jeden z polecanych przez sprzedawczynię. Produkt wrzucono wraz z paragonem do firmowej torebki, do której dołączono próbkę kremu do twarzy. Na koniec miło mnie pożegnano i zaproszono ponownie do sklepu.

Krzysztof_1338

13.08.2012

DOUGLAS

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi