Opinia użytkownika: Krzysztof_1338
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Badanie w restauracji McDonald’s,przy ulicy A. Struga 32, w Szczecinie, przeprowadziłem 9 sierpnia 2012r. ok. godziny 16:40. Na początku oceniłem czystość toalety. W powietrzu unosił się miły zapach, lustro i suszarka do rąk były w dobrym stanie technicznym, w dyspenserach był papier toaletowy oraz mydło. W związku z tym od razu udałem się od razu by złożyć zamówienie. Czynne były dwie kasy, przy których nie było żadnych gości. Podszedłem do jednej z nich i rozpocząłem pomiar czasu (00:00). Poprosiłem o Cheeseburgera ze średnimi frytkami i średnim napojem. Obsługująca mnie osoba, która była miła i zadbana poinformowała mnie, że na frytki będzie trzeba poczekać. Gdy ekspedientka podała kwotę do zapłaty, wykonałem międzyczas. (00:47). Gdy kompletowano moje zamówienie, oceniłem czystość lady kasowej, która była nienagannie czysta. Nie było starych rachunków, okruchów. Spojrzałem również na znajdujące się, na ladzie grzewczej timery. Nie zauważyłem aby w tym momencie pracownicy je wymieniali. Aktualne skrajne timety to czarne 8 i czerwone 7. Po otrzymaniu ostatniego z zamówionych produktów, zatrzymałem pomiar czasu. Całkowity czas obsługi wynosił 05:50, a czas realizacji zamówienia 05:03. Udałem się by ocenić jakość otrzymanych produktów. Wszystkie otrzymane produkty, poza frytkami, były oczekiwanej jakości. Frytki były spalone, gorzkie i niesmaczne. Na koniec wizyty, ponownie odwiedziłem toaletę. Tym razem również była bardzo czysta. Ppodczas mojej wizyty na bierząco sprzątane lobby dla gości.