Poszedłem z żoną coś zjeść do Pizza Hut w Bonarce w Krakowie. Był dość duży ruch, co stwarzało konieczność odczekania ok.10 min. na wolny stolik.
Gdy nadeszła nasza kolej obsługa podprowadziła nas do stolika i wskazała miejsce. Ponieważ zauważyłem, że inny (lepszy stolik) też się zwalnia poprosiłem o przeniesienie nas właśnie tam. Jednak Pani zrobiła to bardzo niechętnie - musiałem wręcz nalegać na tę zamianę, mimo że jeszcze nawet nie zaczęliśmy nic zamawiać.
Zamówiliśmy kilka pozycji, z czego jedną - pieczywo czosnkowe z pomidorem i serem - otrzymałem w postaci: 2 kromki z pomidorami i serem, a dwie z pieczarkami i serem. Po zwróceniu uwagi kelnerka zaproponowała, że "dobije" jeszcze 2 kawałki z pomidorami. Dopiero po moim stwierdzeniu, że nie zamierzam za to płacić zgodziła się zamienić pomylone zamówienie, jednak ze względu na czas oczekiwania ostatecznie zgodziłem się zjeść pieczywo w takiej postaci, w jakiej dostałem je pierwotnie, czyli niezgodnie z zamówieniem.
Obsługa była miła i uprzejma, jednak kwestia propozycji zapłaty za pomylone zamówienie wywołała u mnie pewien dyskomfort, a na końcu czas oczekiwania na rachunek - dość długi.
Byłem dziś w sklepie Leroy Merlin, aby kupić ogrzewacz elektryczny. Ponieważ na stoisku wystawionych jest wiele tego rodzaju urządzeń postanowiłem skorzystać z pomocy personelu. Na początku miałem trudność z ustaleniem, który pracownik obsługuje w tym dziale, dopiero trzecia zaczepiona osoba była skłonna mi pomóc, jednak i tak okazało się, że nie jest kompetentna, aby udzielić mi wszystkich informacji - zadeklarowała jednak, że odszuka odpowiednią osobę i tak też się stało, ale po ponad 10 min. oczekiwania. Dopiero przybyły pracownik był w stanie kompetentnie udzielić mi informacji i zademonstrować działanie urządzeń, które mnie interesowały.
Obsługa była miła - mówię tu o ostatnich dwóch panach, bo wcześniej spotkani pracownicy tylko informowali mnie, że oni się tym działem nie zajmują i tyle - jednak ze względu na brak kompetencji i poszukiwania odpowiedniej osoby trwało to wszystko o wiele za długo, podczas, gdy sama prezentacja zajęła nie więcej niż 2 min.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.