Opinia użytkownika: Krzysztof_1220
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Poszedłem z żoną coś zjeść do Pizza Hut w Bonarce w Krakowie. Był dość duży ruch, co stwarzało konieczność odczekania ok.10 min. na wolny stolik. Gdy nadeszła nasza kolej obsługa podprowadziła nas do stolika i wskazała miejsce. Ponieważ zauważyłem, że inny (lepszy stolik) też się zwalnia poprosiłem o przeniesienie nas właśnie tam. Jednak Pani zrobiła to bardzo niechętnie - musiałem wręcz nalegać na tę zamianę, mimo że jeszcze nawet nie zaczęliśmy nic zamawiać. Zamówiliśmy kilka pozycji, z czego jedną - pieczywo czosnkowe z pomidorem i serem - otrzymałem w postaci: 2 kromki z pomidorami i serem, a dwie z pieczarkami i serem. Po zwróceniu uwagi kelnerka zaproponowała, że "dobije" jeszcze 2 kawałki z pomidorami. Dopiero po moim stwierdzeniu, że nie zamierzam za to płacić zgodziła się zamienić pomylone zamówienie, jednak ze względu na czas oczekiwania ostatecznie zgodziłem się zjeść pieczywo w takiej postaci, w jakiej dostałem je pierwotnie, czyli niezgodnie z zamówieniem. Obsługa była miła i uprzejma, jednak kwestia propozycji zapłaty za pomylone zamówienie wywołała u mnie pewien dyskomfort, a na końcu czas oczekiwania na rachunek - dość długi.