Opinia użytkownika: Krzysztof_1220
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Byłem dziś w sklepie Leroy Merlin, aby kupić ogrzewacz elektryczny. Ponieważ na stoisku wystawionych jest wiele tego rodzaju urządzeń postanowiłem skorzystać z pomocy personelu. Na początku miałem trudność z ustaleniem, który pracownik obsługuje w tym dziale, dopiero trzecia zaczepiona osoba była skłonna mi pomóc, jednak i tak okazało się, że nie jest kompetentna, aby udzielić mi wszystkich informacji - zadeklarowała jednak, że odszuka odpowiednią osobę i tak też się stało, ale po ponad 10 min. oczekiwania. Dopiero przybyły pracownik był w stanie kompetentnie udzielić mi informacji i zademonstrować działanie urządzeń, które mnie interesowały. Obsługa była miła - mówię tu o ostatnich dwóch panach, bo wcześniej spotkani pracownicy tylko informowali mnie, że oni się tym działem nie zajmują i tyle - jednak ze względu na brak kompetencji i poszukiwania odpowiedniej osoby trwało to wszystko o wiele za długo, podczas, gdy sama prezentacja zajęła nie więcej niż 2 min.