Opinie użytkownika (2)

Wiedza i kompetencje...
Wiedza i kompetencje personelu: Obsługiwały mnie dwie Panie, jedna się przyuczała, chciałem wziąć kredyt konsumpcyjny, poziom wiedzy oceniam średnio, gdyż zapytane o możliwość spłaty kredytu w ratach malejących, przez ok. 1 minutę szukały takiej opcji w swoim systemie, po czym po konsultacji między sobą stwierdziły, iż w banku ING nie ma takiej możliwości. Widoczne też były zawahania w kilku mniej istotnych elementach. Zachowanie i wygląd personelu: Panie ubrane schludnie i elegancko, odpowiednio, widoczne identyfikatory. Zachowanie super, gdy wszedłem zostałem zauważony i przywitany(Panie w tym czasie obsługiwały klienta), po chwili jedna z Pań podeszła do mnie i przeprosiła, że muszę czekać jednocześnie proponując kawę. Godne podziwu. Oferta, cena, asortyment: pytałem o kredyt na 36 - 48 miesięcy w wysokości 12 000, oferta nie droga, brakuje jednak możliwości wyboru rat malejących. Organizacja i czas obsługi: Czas obsługi niestety jest najsłabszą stroną tej placówki, w innych tego typu placówkach, pytając o ten sam produkt, obsłużono mnie szybciej. Dziwi także fakt, że dwóch pracowników obsługuje jednego klienta, pomimo że inni klienci czekali. Wygląd miejsca obsługi: Wszystkie standardy zachowane, czysto przyjaźnie.

Krzysztof_1144

14.07.2011
Nie zgadzam się (0)
Wiedza i kompetencja...
Wiedza i kompetencja personelu: Brak znajomości asortymentu alkohole, gdy zapytałem o półwytrawne wino czerwone, sprzedawca nie orientował się, tylko czytał z cen lub butelek. W drugim przypadku kasjer zapytany o to gdzie leży szukany przeze mnie produkt, bez wahania wskazał jego miejsce. Zachowanie i wygląd personelu: Wszyscy sprzedawcy posiadali czystą odzież roboczą oraz identyfikatory, zaczepieni na sali sprzedaży, chętnie pomagali, używali zwrotów grzecznościowych(proszę, dziękuję). Pani na kasie przywitała się mówiąc dzień dobry, grzecznie poprosiła o wyłożenie wszystkich produktów na taśmę, po zakończonej obsłudze, podziękowała za zakupy i zaprosiła do ponownych odwiedzin. Oferta, cena, asortyment: Towar wyeksponowany prawidłowo oznaczony cenami, ceny bardzo atrakcyjne, raził jedynie widok pustych kartonów po wyprzedanym asortymencie nie zwieziony ze sklepu oraz niezgodność kilku cen na artykułach Non food, których penie kasjer nie przełożył na bieżąco, ponieważ w czasie audytu odbywała się jakaś przebudowa. Organizacja i czas obsługi: Czas obsługi na kasie w porządku, nie czekałem zbyt długo, jak zrobiła się kolejka, kasjer siedzący na kasie przywołał drugiego kasjera(dwoma dzwonkami), który momentalnie się zjawił. Całokształt organizacji burzy wspomniany widok nie uprzątniętych kartonów. Wygląd miejsca obsługi: Wygląd robi wrażenie, sklep nowy, wózki, koszyki nowe i zadbane, przed sklepem sprzątnięte w sklepie panował względny porządek, jedynie razi widok odchylonych kartonowych kasetonów na wejściu(w przejściu między jednymi drzwiami a drugimi), który nie sprawia dobrego wrażenia.

Krzysztof_1144

12.07.2011

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi