Opinie użytkownika (3)

Chęć zysku większa...
Chęć zysku większa niż przyzwoitość. Nie będę kupować w tym sklepie. Konkurencja jest dużą.

Krax

24.03.2022

Auchan

Placówka

Zabrze, Plac Teatralny 12

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem na stronie...
Zakupiłem na stronie sklepu RTV EURO AGD dysk zew. 2.5 cala. Nie było go na magazynie sklepowym więc wybrałem dostawę do do CH Platan w dogodnym dla mnie terminie. Po otrzymanym sms udałem się do sklepu. Na wejściu ciasne alejki, towar upchany na siłę, naprawdę ciężko przejść. Podchodzę do punktu obsługi/kasy w kształcie kwadratu (znanego np. z niektórych empików) Przede mną 2 osoby w kolejce. Obsługą zajmuję się jedna Pani. Mimo, że przy "kwadracie" znajduję się jeszcze 4 (!!!) pracowników. Żaden z pracowników nie wydawał się być zajęty czymkolwiek, dyskutowali, jedna Pani przyglądała się w jakieś puste kartki... zero zainteresowania. Po odstaniu 15 minut czyli naprawdę długo jak na 2 osoby przede mną dałem Pani nr zamówienia. Muszę przyznać, że wysiliła się na uśmiech i była nawet miła - ale rosnąca kolejka i rozdrażnienie reszty ludzi wcale jej nie przejmowało. Dysk za 2 min został przyniesiony. Poprosiłem o sprawdzenie, czy działa i czy najprościej w świecie komputery go "widzą". Pani zrobiła wielki oczy, ale oderwała stojącego Pana (nie wiem czy ochroniarza czy pracownika był dziwnie ubrany) od żarcików (mam nadzieje, że nie ze mnie? Kto to może wiedzieć). Ów Pan zrobił minę jeszcze bardziej zdziwioną i zniesmaczoną, ale powoli rozpakował dysk i podpiął do pierwszego lepszego laptopa obcesowo pytając "może być?!" oraz prawie rzucając mi go w ręce. Płacąc wyszedłem w duszy dziękując, że już nie muszę tam stać.Moja rada zapoznać pracowników z podstawowymi zachowaniami wobec klientów.

Krax

19.11.2013

RTV EURO AGD

Placówka

Zabrze, pl. Teatralny 12

Nie zgadzam się (0)
Przymierzałem się do...
Przymierzałem się do zakupu nowego kumputera, po recenzjach i przeczytaniu wielu opinii na serwisach internetowych oraz bazując na własnej wiedzy - miałem cały zestaw na kartce. Zostało pytanie gdzie go kupić. Po analizie wybór padł na Komputronik. Ceny w miarę przystępne, lokalizacja całkiem blisko. Na stronie sklepu łatwo można dodać każdy element i zobaczyć całość oraz podliczenie. Pierwsze zaskoczenie (niestety niemiłe) to dodatkowa opłata za montaż komputera. 50 zł to niby nic gdy kupuję się zestaw za ponad 3000 zł, ale wiedząc, że w innych sklepach taka opłata nie występuje (albo wcale, albo powyżej dajmy na to 1000zł jest to usługa gratis) byłem lekko zawiedziony. Napisałem więc maila do Komputronika co sądzę o zaistniałym fakcie. Handlowiec napisał, że w ramach rabatu może zrobić to gratis oraz wysłać zestaw na ich koszt do mnie kurierem. Super, jednak ja chciałem sprzęt odebrać i sprawdzić w salonie. Pan odpisał, że niestety w takiej sytuacji odebranie zestawu jest równoznaczne z zakupem w sklepie i tam trzeba pytać się o ew. rabat. Jako że strona internetowa i sklep to dwie różne sprawy zajmę się oceną tego drugiego. Wchodzę do salonu Komputronika w CH Gliwice. Pierwsze wrażenie pozytywne, czysto, krzesełko bez kolejek na mnie czeka. Jednak musiałem poczekać aż Pan z obsługi skończył rozmawiać z kolegą i dopiero wtedy mnie zauważył co trwało około minuty. Podchodzę, daje karteczkę z elementami zestawu i kolejny minus. Drugi Pan z obsługi (ten który gawędził z moim rozmówcą przed chwilą) stał metr obok mnie patrząc na mnie z boku i niejako jak piąte koło u wozu był słuchaczem naszej rozmowy. Strasznie denerwujące było kiedy rozmawia się z jedną osobą a ta druga stoi nad uchem a do tego z wzorkiem ochroniarza który szuka potencjalnego złodzieja. No ale nic, pytam o zestaw. Kolejna wpadka Pan sugeruję inną płytę główną bo ta ponoć jest niekompatybilna z procesorem ( co było totalną brednią ) no ale, moja wrodzona ciekawość kazała mi czekać na rozwinięcie sytuacji. Dostałem propozycje produktu w niższej cenie, ale też dużo gorszej jakości. Po podliczeniu zestawu okazało się, że wychodzi 250 zł drożej niż na stronie internetowej (oraz w innym małym sklepie w moim mieście). Opawiadam o mojej wymianie mailowej z handlowcem z Komputronika - Pan śmiejąc się i nie wierząc mówi, że pierwszy raz słyszy o darmowym składaniu komputera przez ich firmę. Pytam czy w takim razie nic nie spuści z ceny albo czegoś nie dorzuci, bo mam ofertę gdzie naprawdę mogę sprzęt kupić taniej (chodzi o ten sklepik w moim mieście). Chciałem dać szanse mnie przekonać, bo wolałem kupić sprzęt w większym sklepie który zaraz nie zniknie. Odpowiedział. że nie ma takiej możliwości. Z niesmakiem udałem się do wyjścia, czując na sobie palący wzrok obu Panów, którzy wyglądali jakby ktoś chciał ich oszukać. Z całą pewnością, mimo dobrego asortymentu oraz konkurencyjnych cen - przynajmniej na stronie nie zrobię więcej zakupów w Komputroniku. W dobie kryzysu i walki o klienta nie do pomyślenia dla mnie jest oddanie klienta z 3 tys zł tak łatwo. Wielki minus.

Krax

18.11.2013

Komputronik

Placówka

Gliwice, Lipowa 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi