Opinia użytkownika: Krax
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zakupiłem na stronie sklepu RTV EURO AGD dysk zew. 2.5 cala. Nie było go na magazynie sklepowym więc wybrałem dostawę do do CH Platan w dogodnym dla mnie terminie. Po otrzymanym sms udałem się do sklepu. Na wejściu ciasne alejki, towar upchany na siłę, naprawdę ciężko przejść. Podchodzę do punktu obsługi/kasy w kształcie kwadratu (znanego np. z niektórych empików) Przede mną 2 osoby w kolejce. Obsługą zajmuję się jedna Pani. Mimo, że przy "kwadracie" znajduję się jeszcze 4 (!!!) pracowników. Żaden z pracowników nie wydawał się być zajęty czymkolwiek, dyskutowali, jedna Pani przyglądała się w jakieś puste kartki... zero zainteresowania. Po odstaniu 15 minut czyli naprawdę długo jak na 2 osoby przede mną dałem Pani nr zamówienia. Muszę przyznać, że wysiliła się na uśmiech i była nawet miła - ale rosnąca kolejka i rozdrażnienie reszty ludzi wcale jej nie przejmowało. Dysk za 2 min został przyniesiony. Poprosiłem o sprawdzenie, czy działa i czy najprościej w świecie komputery go "widzą". Pani zrobiła wielki oczy, ale oderwała stojącego Pana (nie wiem czy ochroniarza czy pracownika był dziwnie ubrany) od żarcików (mam nadzieje, że nie ze mnie? Kto to może wiedzieć). Ów Pan zrobił minę jeszcze bardziej zdziwioną i zniesmaczoną, ale powoli rozpakował dysk i podpiął do pierwszego lepszego laptopa obcesowo pytając "może być?!" oraz prawie rzucając mi go w ręce. Płacąc wyszedłem w duszy dziękując, że już nie muszę tam stać.Moja rada zapoznać pracowników z podstawowymi zachowaniami wobec klientów.