Infolinia nie jest nastawiona na klienta.
Głównym celem jest zniechęcenie klienta do korzystania z infolinii.
Długi czas oczekiwania na połączenie.
W porównaniu z innymi podmiotami obsługującymi infolinie wypadają marnie .
Źle. czas oczekiwania zbyt długi, konsultanci nie potrafią zagospodarować kolejki z petentami Na plus:Wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Jako mieszkaniec miejscowości w której znajduje się opisywany market budowlany jestem jego stałym klientem. Niestety za każdym razem kiedy potrzebuje pomocy, fachowej porady po pierwsze nigdy nie ma osoby odpowiedzialnej za dane stanowisko na początku myślałem że to jest spowodowane specyfiką danego działu jednak po kilku wizytach okazało się że prawie na wszystkich działach sytuacja przedstawia się identycznie wyjątkiem jest dział zoologiczny tam zawsze można spotkać osobę odpowiedzialną za dany asortyment i co więcej mającą jakiekolwiek pojęcie o wykonywanej pracy.Wracając do pozostałych działów bez względu na to czy pod lupę weźmiemy dział z materiałami budowlanymi czy oświetlenie lub farby i lakiery ( to są działy które zostały odwiedzone podczas remontu mieszkania) tak jak wspominałem wcześniej w momencie kiedy potrzebujemy porady okazuje się że wszyscy pracownicy zniknęli więc udajemy się do informacji aby ktoś nam pomógł, po kilku minutach zjawia się pracownik po zadaniu pytania okazuje się że wiedza takiej osoby znacznie odbiega od naszych oczekiwań zadając kolejne pytania słyszymy, że zaraz poprosi kolegę, który powinien znać odpowiedź - po kilku minutach okazuje się że kolega nie ma czasu ale on rozmawiał i nie mają tego czego szukam. No cóż zdarza się więc dziękuje i myślę sobie jedziemy szukać dalej ale przechodząc wśród alejek okazuje się że towar poszukiwany znajduje się po drugiej stronie alejki, tak więc korzystając z fachowej porady zapytajmy gdzie ewentualnie może dany produkt się znajdować.Sytuacje takie są nagminne w tym konkretnym markecie. Dodatkowo dodam, że pytając pierwszego napotkanego pracownika i zadając mu pytanie gdzie znajduje się ... otrzymamy odpowiedź - chyba 5 lub 6 alejka na początku albo na końcu jeśli nie to na pewno w następnej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.