Opinie użytkownika (8)

często kupuje w...
często kupuje w sklepie i raczej panowie pracujący tam niezależnie gdzie w jakim sklepie bardziej są zainteresowani swoim towarzystwem niż pomocą

Klient_xgWe8

16.01.2025

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Drogo i słaba...
Drogo i słaba obsługa. Chociaż chyba to zależy na kogo się trafi, nie ma jednego poziomu.

Klient_xgWe8

16.01.2025

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
przesyłki międzynarodowe -...
przesyłki międzynarodowe - petarda i obsługa opaczuchy jest super

Klient_xgWe8

16.01.2025

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
pozdrawiam kuriera Oskara
pozdrawiam kuriera Oskara

Klient_xgWe8

16.01.2025

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
nie otrzymałam faktury...
nie otrzymałam faktury a jedynie monity windykacyjne, zadzwoniłam na infolinię a tam pan powiedział dosłownie że to nie jego problem i mam zapłacić bo mi prąd odetną

Klient_xgWe8

16.01.2025

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
bardzo mili ludzie,...
bardzo mili ludzie, pomagają, rozkładają na raty, nawet nie musiałam dużo tłumaczyć co mi się przytrafiło od razu mi Pani Julia pomogła

Klient_xgWe8

16.01.2025

Fortum

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.01.2025
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
bardzo nie miła...
bardzo nie miła obsługa, nie rozumieją tragedii ludzi

Klient_xgWe8

16.01.2025

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chciałabym wyrazić swoje...
Chciałabym wyrazić swoje uznanie dla pani Juli, która tak cudownie mi pomogła. Zrozumiała mój problem i nie pominęła mnie a zajęła się całą sprawą. Pani Julia okazała mi ogromne zrozumienie i wsparcie a nie lubię z reguły załatwiać nic w obsłudze klienta bo to z reguły ogromny stres dla mnie. Jednak u was, jak się kontaktuję jest inaczej, gratuluję takiego zaangażowania pracowników. Jeszcze raz dziękuję bardzo <3

Klient_xgWe8

25.10.2024

Fortum

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
25.10.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi