nie otrzymałam faktury a jedynie monity windykacyjne, zadzwoniłam na infolinię a tam pan powiedział dosłownie że to nie jego problem i mam zapłacić bo mi prąd odetną
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
bardzo nie miła...
bardzo nie miła obsługa, nie rozumieją tragedii ludzi
Chciałabym wyrazić swoje uznanie dla pani Juli, która tak cudownie mi pomogła. Zrozumiała mój problem i nie pominęła mnie a zajęła się całą sprawą. Pani Julia okazała mi ogromne zrozumienie i wsparcie a nie lubię z reguły załatwiać nic w obsłudze klienta bo to z reguły ogromny stres dla mnie. Jednak u was, jak się kontaktuję jest inaczej, gratuluję takiego zaangażowania pracowników. Jeszcze raz dziękuję bardzo <3
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.