Byłam w placówce Plus GSM w celu podpisania kolejnej umowy. Jestem klientem tej firmy od wielu lat.
Było bardzo dużo klientów. Czekałam 45 minut. Rozumiem ,że obsługa tego typu usług wymaga czasu ale były 4 stanowiska do obsługi klientów a pracowały czynnie 2 osoby, podczas , gdy 2 pozostałe zajęte były przy swoich komputerach i nie przejawiały oznak zainteresowania klientami. Dopiero po interwencji jednego z klientów panie,których mowa ciała była jednoznaczna / obrażone, że muszą się zająć obsługą / rozładowały kolejkę. Długo czekałam ale zostałam szybko i sprawnie obsłużona. Okazało ,że Pani która mnie obsługiwała dopiero się uczyła. Mimo to miała dużą wiedzę na temat oferty, zaproponowała mi bardzo korzystną taryfę i przeprosiła ,że musiałam tak długo czekać.
W salonie było czysto, dużo miejsc siedzących dla klientów.
Odwiedziłam sklep Carry zaraz po jego otwarciu. W sklepie było 4 sprzedawców zajmujących się rozkładaniem towaru .Oprócz mnie była tylko 1 klientka . Mimo , że kilka razy przechodziłam obok nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Mało tego sprzedawcy zajęci były rozmową na tematy osobiste . Dopiero jak zapytałam o rozmiar jedna z Pań mi pomogła. Okazało się , że mojego rozmiaru nie ma w tej placówce ale może go sprowadzić z innego sklepu. Odmówiłam więc zaproponowała mi nieco inne produkty, zapytała o moje potrzeby i zaprosiła do przymierzenia. Mimo negatywnego pierwszego wrażenia dalsza część zakupów przebiegała bez zarzutu . Pani , która mnie obsługiwała była miła i kompetentna , znała asortyment. Podczas kasowania / ten sam sprzedawca / zaproponowała pasujący pasek. Z uśmiechem zostałam pożegnana. W sklepie panował porządek.
Zaraz po tym jak weszłam do sklepu zostałam powitana przez pracownika,który z uśmiechem zapytał " w czym może pomóc ". Po krótkiej wymianie zdań wskazał półkę z odpowiednimi dla mnie butami i zaznaczył, że jest w pobliżu, gdybym potrzebowała pomocy. W sklepie było bardzo dużo klientów a pracownicy starali się pomagać w miarę swoich możliwości. Po wyborze obuwia podeszłam do kasy. Była duża kolejka ale obsługa była sprawna. Zaproponowano mi podczas kasowania środek do pielęgnacji obuwia i zaproszono ponownie.
Mimo ,że nie odbyłam z pracownikiem sklepu dłuższej rozmowy sprzedażowej / z uwagi na dużą ilość klientów / oceniam pracę sprzedawców bardzo dobrze. Byli zaangażowani , szybko i sprawnie obsługiwali klientów ,byli schludnie ubrani w strojach firmowych, nie okazywali zniechęcenia czy zmęczenia , odnosili się do siebie i klientów z szacunkiem. Chętnie wrócę do tego sklepu ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.