Opinia użytkownika: Klient_wmfy
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Odwiedziłam sklep Carry zaraz po jego otwarciu. W sklepie było 4 sprzedawców zajmujących się rozkładaniem towaru .Oprócz mnie była tylko 1 klientka . Mimo , że kilka razy przechodziłam obok nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Mało tego sprzedawcy zajęci były rozmową na tematy osobiste . Dopiero jak zapytałam o rozmiar jedna z Pań mi pomogła. Okazało się , że mojego rozmiaru nie ma w tej placówce ale może go sprowadzić z innego sklepu. Odmówiłam więc zaproponowała mi nieco inne produkty, zapytała o moje potrzeby i zaprosiła do przymierzenia. Mimo negatywnego pierwszego wrażenia dalsza część zakupów przebiegała bez zarzutu . Pani , która mnie obsługiwała była miła i kompetentna , znała asortyment. Podczas kasowania / ten sam sprzedawca / zaproponowała pasujący pasek. Z uśmiechem zostałam pożegnana. W sklepie panował porządek.