Świetny żłobek o profilu żywieniowo-sportowym dla rodziców ceniących wprowadzanie zdrowych nawyków u dzieci od najmłodszych lat. Kameralne miejsce, o atmosferę którego dbają przecudowne ciocie z powołania, kochające swoją pracę. Zapewnia mnóstwo ciekawych, różnorodnych zajęć wspierających rozwój dziecka. Codzienne spacery odbywają się bez względu na pogodę. Żłobek posiada też własną kuchnię.
Moje dziecko czuje się tu świetnie, najlepszym dowodem na to jest fakt, iż rano z uśmiechem biegnie do "dzieci" i bywa, że czasem nie chce stąd wychodzić.
Mój zdecydowany faworyt wśród supermarketów online. Krótkie terminy dostaw, szeroka gama produktów. Do najtańszych nie należy, ale może właśnie dzięki temu trzyma wysoki poziom obsługi. Zakupy są starannie zapakowane, dowożone w wyznaczonym przedziale godzinowym i co najważniejsze, dostaję wszystkie zamówione artykuły. Przez ponad dwa lata tylko raz zdarzyło się, że brakowało dwóch z zamówionych produktów. Reklamacja została błyskawicznie rozpatrzona i równie szybko otrzymałam zwrot środków.
Wybrałam sklep online ze względu na niechęć do sklepów stacjonarnych - zawsze zatłoczonych, co skutkuje koniecznością stania w długiej kolejce do kasy oraz długim czasem oczekiwania na wydanie towaru.
Sam sklep internetowy oceniam bardzo dobrze. Pozytywem jest również szybka dostawa "pod drzwi". Zamówienia składane jednego dnia bardzo często otrzymuję już kolejnego. Zawsze kompletne i dobrze spakowane.
Mimo, iż uwielbiam Ikeę za jej designe, szeroki wybór ciekawych rozwiązań wnętrzarskich i gadżety, to mebli już nigdy więcej w tym sklepie nie kupię. Pozostanę przy dodatkach kuchennych i pościeli.
Ostatnio zamówiłam jedną z szaf systemu Pax. Materiały, z których został wykonany korpus są po prostu fatalnej jakości. Bałam się, że mebel nie przetrwa nawet procesu skręcania. Mam w domu szafki i komody z Ikei zakupione 15 lat temu, z których jestem bardzo zadowolona. Mimo upływu lat wyglądają jak nowe. Na ich tle współczesny Pax wypada gorzej niż blado.
Za pośrednictwem biura podróży (Itaka) zawarłam umowę ubezpieczenia kosztów rezygnacji z podróży. Ze względu na chorobę dziecka zostałam zmuszona odwołać wyjazd i wystąpić o zwrot. Samo zgłoszenie szkody trwało dosłownie kilka minut, odbyło się za pomocą formularza online (bardzo intuicyjnego). Decyzja została wydana w ciągu kilku dni, bez przeciągania procedury w czasie i prób pomniejszania należnej kwoty (tego typu działania miały miejsce w przypadku rozpatrywania szkód jakie zdarzało mi się zgłaszać u innych ubezpieczycieli). Otrzymałam zwrot w wysokości 100% kosztów wycieczki. Zdecydowanie polecam tego ubezpieczyciela.
Etno Cafe Marszałkowska (Warszawa) - miejsce naprawdę przyjazne klientowi. Pokochałam szczerze ten lokal za czystość i brak konieczności oczekiwania w kolejce po odbiór zamówienia. Nie bez znaczenia oczywiście jest przesympatyczna obsługa, szybkość parzenia kawy ;-), jak również bogata oferta przekąsek (w tym vege) oraz przytulny wystrój lokalu.
Brawo ekipo - pokazujecie konkurencji z sąsiedztwa, której klientką byłam wcześniej, że da się utrzymać porządek w kawiarni obleganym przez klientów, a brudne filiżanki i talerze mogą szybko znikać ze stolików.
Pozdrawiam baristkę, która opowiadała o kawie z tonikiem z takim zaangażowaniem, że przekonała do niej zatwardziałą miłośniczkę klasycznego espresso.
Korzystałam zarówno z usług Ostrego dyżuru ortopedycznego jak i poradni.
Zdecydowanie polecam, szybko, sprawnie, szeroki wachlarz usług, krótki czas oczekiwania zarówno przy okienku jak i w przypadku planowania terminów wizyt.
Profesjonalna obsługa w recepcji ostrego dyżuru, pracownice świetnie radziły sobie w stresujących sytuacjach, obsługując pacjentów z zachowaniem najwyższych standardów.
Empatyczny personel medyczny (profesjonaliści wysokiej klasy), co niestety nie jest standardem nawet w prywatnych placówkach, cierpliwie udzielający szczegółowych wyjaśnień na każde pytanie. Wizyty w gabinecie lekarskim oraz pracowni RTG zdecydowanie nie przebiegały pod dyktando zegarka.
Plus za ekspresową realizację zamówienia, solidnie spakowane przesyłki, szybką dostawę oraz błyskawiczne rozpatrywanie zwrotów, jak również krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na infolinii.
Minus za zasady postępowania w przypadku przesyłek zagubionych we własnym magazynie, w tym brak formularza służącego do zgłaszania niestandardowych sytuacji.
W momencie zgłoszenia podejrzenia zaginięcia przesyłki konsultant udzielił szczegółowych wyjaśnień na temat procedury działania w takich przypadkach, ale poinformował również, iż interwencja może zostać podjęta dopiero po upływie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Aby w ogóle została podjęta klient po upływie wyznaczonego czasu powinien ponownie zgłosić ten fakt na infolinii.
Ostatecznie po kolejnym telefonie zamówienie zostało anulowane, środki natychmiast zwrócone, a jako, że zakupiony towar był z promocji, która w międzyczasie dobiegła końca, otrzymałam również kod rabatowy na ponowny zakup .
Postępowanie przerzucające ciężar rozwiązywania problemów powstałych z winy sprzedawcy na barki klienta zniechęciło mnie jednak do ponownych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.