frisco.pl

(4.45)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 13)

Zawsze na czas....
Zawsze na czas. Duży wybór produktów. Ceny wyższe niż w hipermarkecie ale warto dla oszczędności czasu.

Klient_dA4rO

01.04.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mój zdecydowany faworyt...
Mój zdecydowany faworyt wśród supermarketów online. Krótkie terminy dostaw, szeroka gama produktów. Do najtańszych nie należy, ale może właśnie dzięki temu trzyma wysoki poziom obsługi. Zakupy są starannie zapakowane, dowożone w wyznaczonym przedziale godzinowym i co najważniejsze, dostaję wszystkie zamówione artykuły. Przez ponad dwa lata tylko raz zdarzyło się, że brakowało dwóch z zamówionych produktów. Reklamacja została błyskawicznie rozpatrzona i równie szybko otrzymałam zwrot środków.

Klient_odwLq

07.02.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór artykułów,...
Duży wybór artykułów, bez problemu można modyfikować koszyk, szybka realizacja zamówienia, paczki dobrze zabezpieczone. Polecam

Klient_Iwona

06.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jest to mój...
Jest to mój niekwestionowany faworyt zakupów online. Wiadomo pandemia to, pandemia tamto, ale jeść przecież trzeba było, a niebotyczne kolejki do sklepów nie zachęcały do np. przedświątecznych zakupów. I wtedy pojawia się ON cały na biało, a właściwie różowo – Pan Frisco. Oczywiście rozumiem problemy z ograniczeniami towarów, niedostępnymi terminami dostaw, to nie była wina Frisco, z takim zadaniem przyszło się mierzyć wszystkim usługodawcom tego typu. Chodzi o to, że gdy zamawiałam dostawę w przedziale 18:00-20:00, zakupy punktualnie pojawiały się u mnie. Obsługa również jest na najwyższym poziomie, uczynni , silni Panowie starannie podawali towar w maseczkach i rękawiczkach – bardzo kulturalni. Jestem naprawdę zadowolona z jakości produktów, są świeże i dobrze zabezpieczone. Towar otrzymuję w papierowych torbach, mrożonki zawsze docierały do mnie w idealnym stanie. Jedyny mały minus jaki zauważyłam to przerzucanie zwrotów za brakujące podczas dostawy produkty na kolejne zamówienie. Bardzo podoba mi się także szeroki asortyment począwszy od owoców morza po rzeczy do ogrodu i nawet spory wybór naturalnych kosmetyków. Bardzo lubię robić tam zakupy, to ogromna oszczędność czasu i ulga dla mojego chorego kręgosłupa.

Klient_SkM7

21.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
życzę szerokiej drogi,...
życzę szerokiej drogi, bezawaryjnej jazdy miłych jak zawsze kurierów prężnego i bezkonkurencyjnego rozwoju

zarejestrowany-uzytkownik

18.12.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie polecam wszystkim...
Serdecznie polecam wszystkim zakupy w frisco.pl. Sklep posiada najwyższe standardy obsługi klientów, wszystko jest idealnie, dostawa, możliwość płatności, mili dostawcy, zawsze kompletne zamówienie, w porównaniu z innym sklepem. Produkty są zawsze świeże i z dobrą datą przydatności do spożycia. Na stronie bardzo łatwo dodać produkty, w każdym zamówieniu mam rabat jakikolwiek, sklep posiada proklienckie podejście, co zachęca do zamówień, zamawiam od 4 miesięcy prawie co miesiąc u nich, polecam :)

Dorota_1110

03.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobry asortyment, świeże...
Dobry asortyment, świeże owoce i mięso. W przypadku pomyłek w zamówieniu - bardzo szybka reakcja obsługa. Ceny korzystne.

zarejestrowany-uzytkownik

07.08.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania na zakupy, dość wysokie ceny większości produktów. Duży plus za bardzo szybki zwrot pieniędzy za uszkodzone zakupy.

Michał_1979

18.06.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Natknęłam się ostatnio...
Natknęłam się ostatnio na kampanie "taniej niż myślisz" sklepu internetowego Frisco.pl, która zaprowadziła mnie na stronę w/w sklepu. Strona startowa to duża reklama promująca sklep i niskie ceny (w rzeczywistości nie takie niskie, ale o tym potem), poza tym mamy bardzo proste menu patrząc na które ma się wrażenie, że trzy ostatnie kategorie się nie zmieściły webmasterowi w jednej linii z pozostałymi mimo, iż jest na to plac. Poza tym nie podoba mi się w kategoriach słowo "organic" jak by niemożna było napisać organiczne ( chodź i takie słowo bardziej kojarzy sie z typem odpadów a nie z pieczywem, mrożonkami czy winem). Pierwsza strona to także promocje z pośród których można wybrać naprawdę fajne okazje, lecz gdy zaczniemy szukać tego ca naprawdę potrzebujemy wtedy okazuje się, że wcale tak tanio tu nie jest. Sklep reklamuje się, że jest tańszy od Tesco i w przypadku makaronu czy sera tak jest, ale gdy zerkniemy na piwo czy owoce okazuje się, że jest drożej. Coca Cola kosztuje tyle co w moim sklepie osiedlowym.Podsumowując, jeśli chcesz zrobić duże zakupy na święta , nie stracić, a w sprzyjających warunkach troszkę zyskać (jeśli Twoja lista zakupów pokrywała będzie się z rzeczami na promocji) to możesz skorzystać z promocji dostawy pierwszego zamówienia powyżej 100 zł za darmo i się w Frisco zaopatrzyć. Lecz nie wydaje mi się, aby ten sklep zawojował rynek.

Orchid

27.03.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
O wyborze sklepu...
O wyborze sklepu Frisco zadecydowała dostępność wody źródlanej Górska Natura, która jest naszą ulubioną, a zniknęła nieoczekiwanie z Tesco czy Leclerca mimo tego, że po każdej dostawie bardzo szybko schodziła. W dodatku cena wody 1,99 zł to dość przystępna oferta. Pierwsze zakupy obiecywano przywieźć za darmo już od 50 zł.Strona internetowa sklepu jest lekka, nawigacja po niej prosta, a wygląd przyjemny dla oka. Bez trudu znajdowaliśmy interesujące nas rzeczy i sprawdzaliśmy produkty posegregowane logicznie wg kategorii. Ceny ogólnie kształtowały się dobrze. Niektóre rzeczy sprawiały wrażenie tanich (wódka żołądkowa 0,5 l za 18,49 zł), niektóre niekoniecznie (litr oleju rzepakowego za 6,99 zł). Zdarzyły się też prawdopodobnie 2 błędy na stronie (np. banany w cenie 54,99 zł/kg to chyba lekka przesada bądź zwykła pomyłka).Za zamówienie zapłaciliśmy od razu kartą on-line, wcześniej wybierając termin dostawy na godziny 10-11 następnego dnia. O 6 rano otrzymałem mail ze sklepu z informacją o braku Górskiej Natury! A woda stanowiła ponad 60% całego zamówienia! Informacja nie była dla mnie jednak do końca jasna, bo przy liczbie sztuk brakującej wody napisano 24/30. Odpisałem po kilku godzinach (po przeczytaniu maila), że mogę poczekać na dostawę tej wody. Już po dostawie zobaczyłem odpowiedź, a później nawet dzwoniono do mnie w tej sprawie przepraszając za brak i oferując dowiezienie - plus za miły kontakt.Na szczęście okazało się, że brakowało jedynie 6 z 30 butelek, co nie było dla nas problemem. Dostawa była w wyznlaczonych godzinach, kurier wniósł wszystkie zakupy do domu, uprzejmie oraz z uśmiechem przywitał się i pożegnał. Przywiezione artykuły zapakowano w jednorazówki. Wszystkie produkty były świeże! Ogromny plus za jabłka pakowane po 4 - otoczone były plastikiem ze wszystkich stron, a nie jak np. w Tesco czy Carrefourze, gdzie są kładzione na czarnej tacce, a dopiero potem owijane folią – zdarzyło się, że od strony tacki jabłka gniły, czego nie było widać przed zakupem. Niestety przed kolejnymi zakupami wstrzymuje nas na razie próg bezpłatnej dostawy – 250 zł. Można też za 29 zł wykupić program oszczędnościowy, a wtedy zakupy będą dowożone za darmo już od 150 zł. Generalnie szeroki asortyment (naszej ulubionej Górskiej Natury nie ma w takich e-sklepach jak Auchan czy Tesco), przystępne ceny i wysoka jakość obsługi sprawią, że na pewno rozważymy ponowne zakupy w sklepie Frisco w przyszłości.

nattan

06.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep, będący internetowymi...
Sklep, będący internetowymi delikatesami w ostatnim czasie bardzo się rozwinął. Jego asortyment jest spory, znajdziemy tam podstawowe produkty żywnościowe, alkohole, tytoń, chemię gospodarczą. Strona sklepu prezentuje się bardzo ładnie i nie możemy się do niczego doczepić gdyż asortyment podzielony jest na kategorie ułatwiające odszukanie produktu. Na terenie aglomeracji warszawskiej dowóz kupionych produktów jest bezpłatny a poza Warszawą przesyłki wysyłane są za pomocą firmy spedycyjnej. Będę obserwował rozwój sklepu bo jest to bardzo ciekawy pomysł, który zaczyna się przyjmować w naszym kraju.

Toms

25.11.2010

Placówka

Warszawa, Omulewska 27

Nie zgadzam się (0)
Jak dla mnie...
Jak dla mnie całkiem fantastyczny pomysł, dosyć szeroki asortyment, chociaż zdarzyło mi się, że nie znalazłem wszystkich swoich ulubionych produktów. Nie jest to jednak problem - zawsze można spróbować czegoś nowego Ogólnie cała idea bardzo fajna, zamiast tracić parę godzin na zakupy, zamawiasz sobie wygodnie przed komputerem, wybierasz dokładną godzinę dostarczenia a miły Pan wnosi zakupy prosto do Twojego mieszkania. Strona czytelna i wyraźna niesprawiająca nikomu problemów nawet osobą starszym.

Ryszard_33

19.07.2009

Placówka

Nie zgadzam się (27)

frisco.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż frisco.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zawsze na czas....
Zawsze na czas. Duży wybór produktów. Ceny wyższe niż w hipermarkecie ale warto dla oszczędności czasu.