Opinia użytkownika: Klient_odwLq
Dotycząca firmy: Adidas
Treść opinii: Plus za ekspresową realizację zamówienia, solidnie spakowane przesyłki, szybką dostawę oraz błyskawiczne rozpatrywanie zwrotów, jak również krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem na infolinii. Minus za zasady postępowania w przypadku przesyłek zagubionych we własnym magazynie, w tym brak formularza służącego do zgłaszania niestandardowych sytuacji. W momencie zgłoszenia podejrzenia zaginięcia przesyłki konsultant udzielił szczegółowych wyjaśnień na temat procedury działania w takich przypadkach, ale poinformował również, iż interwencja może zostać podjęta dopiero po upływie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Aby w ogóle została podjęta klient po upływie wyznaczonego czasu powinien ponownie zgłosić ten fakt na infolinii. Ostatecznie po kolejnym telefonie zamówienie zostało anulowane, środki natychmiast zwrócone, a jako, że zakupiony towar był z promocji, która w międzyczasie dobiegła końca, otrzymałam również kod rabatowy na ponowny zakup . Postępowanie przerzucające ciężar rozwiązywania problemów powstałych z winy sprzedawcy na barki klienta zniechęciło mnie jednak do ponownych zakupów.