Odwiedziłam ostatnio restaurację i mam mieszane odczucia. Obsługa była naprawdę miła i uśmiechnięta, kelnerzy szybko reagowali na prośby i starali się zadbać o komfort gości. Niestety jedzenie nie spełniło oczekiwań – dania wyglądały na odgrzewane, a część produktów wydawała się nie świeża i pozbawiona smaku.
Odwiedziłam ostatnio oddział banku PKO BP i muszę przyznać, że obsługa zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Doradca był kompetentny, cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania i dokładnie wyjaśnił szczegóły nowej oferty. Czas obsługi był krótki, a cała wizyta przebiegła sprawnie. Sam oddział jest przestronny, czysty i dobrze zorganizowany, dzięki czemu klient czuje się komfortowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.