Wygląd sklepu: czysto, produkty uporządkowane, każdy produkt miał cenę. Odnalazłam wszystkie produkty, których szukałam
Obsługa: Nie zostałam powitana, ani pożegnana, nikt z obsługi nie zapytał czy potrzebuję pomocy. Skorzystałam z kasy samoobsługowej.
Wygląd sklepu: czysto, produkty uporządkowane, ceny na swoich miejscach. Niewielki wybór pieczywa.
Obsługa: kasjer uprzejmy, zostałam przywitana i pożegnana. Kasjer zaproponował kawę/ hotdoga, zapytał czy mam aplikację żabka.
Wygląd sklepu: produkty uporządkowane, czyste, brak pustych miejsc pomiędzy produktami. Przy każdym produkcie widoczna była cena. Czysty, zadbany i schludny sklep. Konsultantki w pełnym makijażu.
Obsługa na sali sprzedaży: Po wejściu do perfumerii zostałam powitana, po chwili podeszła do mnie konsultantka z zapytaniem czy potrzebuję wsparcia w wyborze produktu. Byłam zainteresowana zakupem perfum, konsultantka zrobiła ze mną obszerny wywiad i przedstawiła kilka propozycji. Zaproponowała również atomizer. Zdecydowałam się na zakup jednego z zaproponowanych produktów.
Obsługa przy kasie: Zaproponowano mi założenie karty stałego klienta oraz zakup dodatkowego produktu przy kasie. Zostałam miło pożegnana. Konsultantka serdeczna i uśmiechnięta. Niestety nie otrzymałam dodatkowych próbek produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.