Firma kręci. Nadałem paczkę, po miesiącu okazało się że jestem im winien kilka razy więcej. Firma wydzwania do mnie z działu windykacji nie podając żadnych danych, faktury , raportu od przewoźnika. ODRADZAM współpracę z tym serwisem. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)
Sklep szybko odpowiada na zapytania i służy pomocą. Strona zakupowa ma taką wadę że nie jest przejrzysta. Np różne sposoby wisywania kodow rabatowych. Do tego Niestety kody rabatowe nie działają na wszystkie produkty z oferty..
Zakupiłem 4 szt pewnego asortymentu ze sklepu internetowego MM.
Po ok 2 h otrzymuję email informacją że wyczerpały się zapasy i zamówienie nie będzie zrealizowane i zwrócą mi pieniądze.
Na stronie produkty te widniały ze statusem "dostępne" dlatego napisałem reklamację. W odpowiedzi otrzymałem sucha odpowiedź: "Uprzejmie informuję, że zamówienie nie zostanie wznowione.
Odwiedziłem pierwszy raz restaurację i niestety nie wrócę ponownie.
Małe porcje, bardzo przeciętny smak. Bardzo drogo w stosunku do jakości.
Obiad podany na pękniętym talerzu (sklejonym?)
Druga porcja pomylona i wróciła do kuchni. W restauracji raczej pusto więc dziwi pomyłka.
Na koniec nie otrzymałem rachunku
Kasjerki nie mówią dzień dobry ani nie żegnają klienta. Czasami robię eksperyment tj wystawiam zakupy na taśmę i czekam na reakcję. Kasjerka nawet nie spojrzy tylko rutynowo zaczyna kasować, płacę, pakuję zakupy i wychodzę. Cały proces beż żadnego słowa. Nie do pomyślenia w innych sieciach żeby nie przywitać, pożegnać klienta. Wyjątek stanowi jedna starsza, bardzo uprzejma i uśmiechnięta Pani (Niestety jedna jaskółka wiosny nie czyni)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.