Opinie użytkownika (10)

Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu dobrej jakości. 0rzebywajac w sklepie akurat podczas promocji dało się spostrzec chaos spowodowany rozrzucaniem przez klientów po całej sali asortymentu , powodem mogła być również mała ilość pracowników. Bardzo fajnym atutem tego sklepu jest możliwość zakupu bonu podarunkowego na dowolna kwotę który jest ważny cały rok

Klient_ecxNA

22.05.2023

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży wybór towaru...
Duży wybór towaru niektóry w bardzo atrakcyjnych cenach. Wielki plus za "kosze" z różnymi fajnymi gadżetami. Niestety wielkim minusem jest porozrzucany asortyment po sklepie- produkty znajduje się w złych miejsach- co może np. Prowadzić do błędnej analizy ceny. Rozumiem że w dużej winie jest to wina klientów jednaj pracownicy powinni temu zaradzić. Bardzo miła pogadana zabawna obsługa która pomimo robienia zakupów w ostatniej chwili otwarcia sklepu potrafiła emanować empatia i pozytywną energią

Klient_ecxNA

20.04.2023

Biedronka

Placówka

Kraków, Prądnicka 65

Nie zgadzam się (0)
Niestety ale 1.5...
Niestety ale 1.5 gwiazdki mniej za nie do końca sprawnie działającą nawigację. Już po raz kolejny zdarza mi się sytuacja że wpisując swój adres bolt pojawia się pod klatką ulice dalej pomimo, iż adres [ pinezka z lokalizacją] jest prawidłowa. Przejście stanowi doprawdy tylko 5 min ale podczas zamawiania usługi jednak oczekuję przyjazdu pod wskazane miejsce . Sam przejazd, czas trwania, czystość samochodu beż zarzutu. Kierowca starszy z wysoką kulturą osobistą

Klient_ecxNA

16.03.2023
Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do żabki...
Wchodząc do żabki łapiesz szybko to czego potrzebujesz bez kolejki i stania w kolejce. Osiedlowy sklep żabka świeccy również usługi odbierania/nadania przesyłek kurierskich DHL co jest dla mnie bardzo wygodne gdyż rzadko jestem na mieszkaniu a dzięki godzinom otwarcia do 23 jestem w stanie po pracy odebrać paczkę i zrobić szybkie zakupy. Asortyment żabki w pełni uzupełniony, wielki plus za świeże warzywa i owoce. Sklep spełnia najwyższe standardy higieniczne a personel uśmiechnięty od samego wejścia to gwarancja udanych zakupów.

Klient_ecxNA

16.03.2023

Żabka

Placówka

Kraków, Zdrowa 1/13

Nie zgadzam się (0)
Urocza, nietypowa kawiarnia...
Urocza, nietypowa kawiarnia znajdująca się na dziedzińcu Uniwersytety Rolniczego w Krakowie. Wspaniała aranżacja w postaci szklarni i wielu kwiatów będzie idealnym miejscem dla osób chcących popracować jak i również spędzić czas z znajomymi. Jak na tak małą kawiarankę oferuje dosyć szeroką ofertę deserów przekąsek idealnych jako dodatek do kawy czy herbatki. Obowiązuje tu co prawda samoobsługa ale miłe panie stojące za barem na bieżąco sprzątają stoliczki.

Klient_ecxNA

14.03.2023

Pojnarówka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jeśli ktoś chce...
Jeśli ktoś chce spróbować wysmienitnego sushi to bardzo polecam to miejsce ! Bardzo duży wybór, menu w formie grafiki pozwoli nam zobrazować sobie nasze danie. Niestety ale jak dla osób, którzy nie są znawcami sushi menu może stanowić zagwostkę. Z tego powodu muszę odjąć 0,5 gwiazdki. Niewielki minus również za brak jednej pozycji z karty ale pan kelner bardzo szybko zaproponował nam inną równie dobrą pozycję. Obsluga lokalu bardzo miła. Jeśli che ktoś zjeść dobre sushi w nowoczesnym, stylowym miejscu to gorąco polecam!

Klient_ecxNA

14.03.2023

Sushi 77

Placówka

Kraków, Kawiory 41

Nie zgadzam się (0)
Bardzo zawiodłam się...
Bardzo zawiodłam się aplikacja banku Credit Agricole a zwłaszcza sposobem czaty z konsultantem. Co do informacji udzielonych przez pracownika banku nie mam żadnych zastrzeżeń to do samego jego sposobu działania już wiele. Co jakiś czas system "wyrzucał" mnie z czatu i musiałam ponownie łączyć się i rozpoczynać od nowa konwersację z nowym pracownikiem banku. Dodam że miałam stałe łącze internetu, które funkcjonowało beż zarzutów. Ostatecznie zdecydowałam się na wiadomość email [ niestety w tej metodzie jest dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź]. Sprawę ostatecznie udało się rozwiązać po ok 2 tygodniach ...

Klient_ecxNA

14.03.2023

Credit Agricole

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam dzisiaj sklep...
Odwiedziłam dzisiaj sklep Rossmann, nie było to w godzinach szczytu dlatego też spokojnie mogłam się przejść i obejrzeć po sklepie. Ogólny wygląd sklepu był schludny i utrzymany w standardach firmy jednak niestety rozczarowałam się gdy chcąc wybrać podkład nie było testera odcieniu który mnie interesuje. Ponadto musiałam poszukać w wymieszanych produktach odcieniu, który kupowałam jakiś czas temu. Jestem też niezadowolona, iż sklep Rosmann nastawia się na obsługę samoobsługową dotyczy to wszystkich sklepów. Według mnie jest to dyskryminacja osób nie posiadających kart, starszych, niedowidząch, którzy muszą prosić pracowników obsługi o pomoc.

Klient_ecxNA

13.03.2023

Rossmann

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (0)
Niedawno ściągnęłam aplikację...
Niedawno ściągnęłam aplikację costa caffe i nie byłam jeszcze dokładnie zorientowałam odnośnie zasad jej działania. Okazało się że podczas składania zakupów trzeba skasować 2 razy kod QR aby zdobyć wirtualne ziarna oraz otrzymać rabat. Oczywiście nie skorzystałabym z okazji gdyby nie miła pani z obsługi. Dzięki baristce zaoszczędziłam pieniądze i otrzymałam przepyszną kawusię. Restauracja spełniła wszystkie moje wymogi sanitarno-socjalne

Klient_ecxNA

13.03.2023

Costa Coffee

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (0)
Będąc dzisiaj w...
Będąc dzisiaj w supermarkecie kaufland chciałam skorzystać z promocyjnej oferty zarezerwowanej dla klientów programu lojalnościowego. Niestety ale w wyniku dużego obciążenia systemu wielu klientów[ jak mi później wytłumaczono] miało problem z aktywacją kuponów. Państwo przy stoisku rejestracji karty Kaufland Card z wielką życzliwością pomogli mi rozwiązać problem. Co do samego sklepu byłam w wielkim szoku że sklep pomimo tak dużego natężenia klientów zachowywał wszystkie standardy odnośnie bieżącego uzupełniania sprzedanego towaru jak i utrzymania czystości. Wielkim plusem był też krótki czas oczekiwania w kolejce do kasy. Na pewno wrócę tam jeszcze raz!

Klient_ecxNA

13.03.2023

Kaufland

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi