Opinie użytkownika (7)

Szybka i miła...
Szybka i miła obsługa :-)

Klient_e90N

17.11.2023

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dwa razy już...
Dwa razy już prosiłem konsultanta wskazanego w aplikacji mobilnej jako mojego opiekuna o kontakt. Do tej pory się ze mną nie skontaktował. Po co ta opcja w aplikacji?

Klient_e90N

23.03.2022

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprawna i miła...
Sprawna i miła obsługa. Czysty podjazd i dobrze zaopatrzony sklep.

Klient_e90N

11.01.2022

BP

Placówka

Łódź, Kolumny 6

Nie zgadzam się (0)
Miła sprawna obsługa....
Miła sprawna obsługa. Dobrze zaopatrzony sklep z czystym podjazdem.

Klient_e90N

11.01.2022

ORLEN

Placówka

Pabianice, kilińskiego 26

Nie zgadzam się (0)
Miła sprawna obsługa....
Miła sprawna obsługa. Czysta stacja z dobrze zaopatrzonym sklepem.

Klient_e90N

11.01.2022

BP

Placówka

Skierniewice, Aleja Macieja Rataja 65

Nie zgadzam się (0)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym udałem się do placówki w celu zawieszenia usługi ubezpieczenia NNW. Konsultant, który mnie obsługiwał posiadał odpowiednią wiedzę na temat produktu, był miły i sprawnie załatwiliśmy sprawę, Polecam ten bank.

Klient_e90N

20.05.2021

mBank

Placówka

Pabianice, Zamkowa 20

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym zmuszony byłem skorzystać z infolinii PGE w celu wyjaśnienia nieporozumienia dotyczącego sprawy odcięcia dopływu energii do mojego mieszkania. Okazało się bowiem, że technik chce mi odłączyć energię mimo iż miałem zapłacone wszystkie rachunki. Samo dodzwonienie się trwało około 30 minut co oceniam negatywnie. Konsultantka, która obsługiwała mnie z ramienia PGE była natomiast bardzo miła, po weryfikacji tożsamości podjęła temat sprawdzenia należności za zużycie energii i okazało się że technik pomylił nr mieszkań i to nie mnie miał odłączyć energię. Konsultanta miała opanowany głos, była cierpliwa mimo mojego poirytowania długim oczekiwaniem na połączenie. Na koniec zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc. Zapytałem o możliwość sprawdzania moich płatności przez internet na co odpowiedziała w jaki sposób mam to krok po kroku zrobić. Trafiłem na profesjonalną obsługę ze strony konsultantki mimo długiego oczekiwania na infolinii. Jestem zadowolony.

Klient_e90N

19.05.2021

PGE

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi