Dwa razy już prosiłem konsultanta wskazanego w aplikacji mobilnej jako mojego opiekuna o kontakt. Do tej pory się ze mną nie skontaktował. Po co ta opcja w aplikacji?
W dniu wczorajszym udałem się do placówki w celu zawieszenia usługi ubezpieczenia NNW. Konsultant, który mnie obsługiwał posiadał odpowiednią wiedzę na temat produktu, był miły i sprawnie załatwiliśmy sprawę,
Polecam ten bank.
W dniu dzisiejszym zmuszony byłem skorzystać z infolinii PGE w celu wyjaśnienia nieporozumienia dotyczącego sprawy odcięcia dopływu energii do mojego mieszkania.
Okazało się bowiem, że technik chce mi odłączyć energię mimo iż miałem zapłacone wszystkie rachunki.
Samo dodzwonienie się trwało około 30 minut co oceniam negatywnie. Konsultantka, która obsługiwała mnie z ramienia PGE była natomiast bardzo miła, po weryfikacji tożsamości podjęła temat sprawdzenia należności za zużycie energii i okazało się że technik pomylił nr mieszkań i to nie mnie miał odłączyć energię.
Konsultanta miała opanowany głos, była cierpliwa mimo mojego poirytowania długim oczekiwaniem na połączenie.
Na koniec zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc. Zapytałem o możliwość sprawdzania moich płatności przez internet na co odpowiedziała w jaki sposób mam to krok po kroku zrobić.
Trafiłem na profesjonalną obsługę ze strony konsultantki mimo długiego oczekiwania na infolinii. Jestem zadowolony.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.