Opinie użytkownika (6)

Poszukiwany przedmiot udało...
Poszukiwany przedmiot udało się znaleźć w sklepie on-line Media Expert w bardzo przystępnej cenie. Oczywiście dużo niższej niż oferowana w sklepie stacjonarnym. Obsługa platformy zakupowej jest wręcz intuicyjna. Nie jest wymagana pełna rejestracja. Dostępne są różne formy dostawy. i opcje płatności - wybrana przez mnie została dostawa do sklepu stacjonarnego i płatność przy odbiorze. Jedynym minusem był czas oczekiwana na dostarczenie zamówienie do punktu odbioru. Towar był gotowy do odbioru po 4 dniach od złożenia zamówienia. Oczywiście mieściło się to w czasie deklarowanym przez sprzedawcę: 2-5 dni. Sprzedawca uprzedzał również, iż zamówienie dotyczy produktu z wydłużonym czasem realizacji zamówienia. Niemniej, jak na obecne czas to dość długi termin dostawy.

Klient_Zlybp

02.06.2022

Media Expert

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moją wizytę w...
Moją wizytę w tym miejscu mogę określić mianem szybkich zakupów w drodze z pracy. Zakupu realizowałem moim ulubionym system wejście-wybór-wyjście. Produkt którego potrzebowałem zawsze znajduje się w tym samym miejscu. Nie trzeba go za każdym razem szukać, co skraca czas zakupów. Obsługa miła i sprawna.

Klient_Zlybp

25.05.2022

Lewiatan

Placówka

Malanowo, Brochów 122

Nie zgadzam się (0)
Korzystałem z usług...
Korzystałem z usług apteki. Posiada ona dobrą lokalizację. Minusem jest może tylko brak w okolicy parkingu, gdyż apteka znajduje się w samym środku strefy płatnego parkowania. Niemniej obsługa jest zawsze miała, sympatyczna i kompetentna. Pracownicy to głównie ludzie młodzi. Bardzo zaangażowani w swoją pracę. Każdemu chcą pomóc. W zasadzie podczas moich zakupów wszystkie okienka kasowe były czynne. Zatem obsługa przebiegała sprawnie i szybko. Nie tworzyły się kolejki. Ceny również się dość przystępne. Farmaceuci zawsze proponują tańsze zamienniki. Wiele osób nawet nie wie o takiej możliwości lub wstydzi się zapytać. Dlatego to bardzo dobre rozwiązanie. Zwłaszcza dla seniorów. Farmaceuci zatrudnieni w tej placówce zawsze udzielają wskazówek co do zażywania medykamentów dostępnych bez recepty.

Klient_Zlybp

25.05.2022

Dar Zdrowia

Placówka

Sochaczew, Warszawska 21

Nie zgadzam się (0)
Korzystałem z usług...
Korzystałem z usług WBS w zakresie obsługi kasowej - wypłata pieniędzy. Zasadniczo obsługa sprawna i szybka. Jedyny minus to fakt, że kasa znajduje się na ogólnej sali obsługi połączonej z miejscami do oczekiwania. Niestety placówka jest dość mała i trudno o intymność, nawet mówiąc szeptem. Poza tym obsługi miła i kompetentna.

Klient_Zlybp

20.05.2022
Nie zgadzam się (0)
Dziś "wpadłem" na...
Dziś "wpadłem" na szybie zakupy do sklepu sieci Biedronka. Kupiłem kilka podstawowych produktów. Korzystałem z kasy samoobsługowej. Właściwie prawie całe zakupy bezproblemowo zeskanowałem sam. Jednak na koniec przy 10 szt. kajzerek kasa się zablokowała z powodu błędu wagi. Obsługa na szczęście była w pobliży i szybko usunęła błąd. Niemniej z rozmów między pracownikami zasłyszałem, że te kasy często się zacinają właśnie z powody złego działania wagi. Niestety wydłuża to czas obsługi i zwiększa kolejki.

Klient_Zlybp

20.05.2022

Biedronka

Placówka

Wyszogród, Mickiewicza 16

Nie zgadzam się (0)
W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym korzystałem z usług Poczty Polskiej w Sochaczewie. W siedzibie tej placówki znajdują się "okienka" oznaczone jako "Kasy" w sumie 3, którą prowadzą obsługę płatności i kantor oraz 2 "okienka" tzw. nadawcze, gdzie można nadać lub odebrać lista lub paczkę. Od przynajmniej kilku lat osoby obsługujące "okienka" tzw. nadawcze odsyłają klientów do okienek "Kasy" z informacją, że tam również można nadawać i odbierać przesyłki. Z kolei w okienkach "Kas", zwłaszcza gdy nie wszystkie są czynne, pracownicy często zwracają uwagę, że są one przeznaczone w pierwszej kolejności do obsługi płatności, a jeżeli już do nadawania listów lub paczek, to tylko w mniejszej ilości. Wprowadza to często klientów w rodzaj zakłopotania lub dezorientacji, gdzie właściwie mają się udać. Poza tą ogólną uwagą obsługa wszystkich okienek jest zasadniczo dość miła i sprawna. Nawet przy wysyłanie większej ilości korespondencji. Jedyne co można usprawnić to kwestia wydruku faktur. W "okienkach" tzw. nadawcze nie ma już drukarki i faktury trzeba odbierać w "Kasach" co, przy dużej ilości klientów, niepotrzebnie wydłuża czas obsługi.

Klient_Zlybp

20.05.2022

Poczta Polska

Placówka

Sochaczew, ul. 1 maja 22

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi