Opinia użytkownika: Klient_Zlybp
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: W dniu wczorajszym korzystałem z usług Poczty Polskiej w Sochaczewie. W siedzibie tej placówki znajdują się "okienka" oznaczone jako "Kasy" w sumie 3, którą prowadzą obsługę płatności i kantor oraz 2 "okienka" tzw. nadawcze, gdzie można nadać lub odebrać lista lub paczkę. Od przynajmniej kilku lat osoby obsługujące "okienka" tzw. nadawcze odsyłają klientów do okienek "Kasy" z informacją, że tam również można nadawać i odbierać przesyłki. Z kolei w okienkach "Kas", zwłaszcza gdy nie wszystkie są czynne, pracownicy często zwracają uwagę, że są one przeznaczone w pierwszej kolejności do obsługi płatności, a jeżeli już do nadawania listów lub paczek, to tylko w mniejszej ilości. Wprowadza to często klientów w rodzaj zakłopotania lub dezorientacji, gdzie właściwie mają się udać. Poza tą ogólną uwagą obsługa wszystkich okienek jest zasadniczo dość miła i sprawna. Nawet przy wysyłanie większej ilości korespondencji. Jedyne co można usprawnić to kwestia wydruku faktur. W "okienkach" tzw. nadawcze nie ma już drukarki i faktury trzeba odbierać w "Kasach" co, przy dużej ilości klientów, niepotrzebnie wydłuża czas obsługi.