Na samym wejściu do sklepu można było zaobserwować chaos panujący w sklepie. Na dziale owocowo-warzywnym pozostawione puste kartony, niektóre owoce nie nadawały się do sprzedaży, na pieczywie wiele braków, bałagan w koszach. Ciężko było w nich cokolwiek znaleźć. Poprosiłam jedną Panią z obsługi o pomoc w znalezieniu kapsułek do prania które były w promocji. Uzyskałam odpowiedź że powinny być w drugiej alejce ale nie określiła konkretnego miejsca. Przy kasie samoobsługowej brak pracownika, dość długo musiałam czekać na pomoc. Natomiast Pani która podeszła była dość mało sympatyczna.
Przyszłam po odbiór paczki. Pan za kasą dopiero się uczył i poinformował mnie abym chwilę zaczekała gdyż musi poprosić koleżankę. Po przyjściu drugiego pracownika poproszono mnie o kod odbioru i numer przesyłki. Za kilku minutach dostałam paczkę. Pani podziękowała i zaproponowała produkty do zakupu na stacji.
Odniosłam wrażenie że kasjer nie był zbyt zainteresowany moją obecnością, przy zapytaniu gdzie znajdę napoje Oshee uzyskałam mało dokładną odpowiedź, która wcale nie przybliżyła szansy znalezienia produktu. Przy kasie padło pytanie o aplikację ale nie polecono dodatkowych produktów.
Bardzo profesjonalna obsługa, pracownik poproszony o pomoc w celu doradzenia produktu, zrobił to z uśmiechem na twarzy i bez problemu podszedł żeby udzielić pomocy. Doradzał z zaangażowaniem. Przy kasie polecono produkty dodatkowe, pracownik również był uśmiechnięty, podziękował za zakupy i zaprosił do ponownego przyjścia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.