Zakup abonamentu był dobrym pomysłem. Możliwość zalogowania się na różnych urządzeniach tylko niestety wymagane jest Wi-Fi (nie mogę oglądać przy połączeniu internetu w telefonie) i tutaj dlatego obniżam trochę ocenę.
Ze znajomymi próbowaliśmy odpalić na wieczór jakiś film z tej platformy i niestety aplikacja ma "dobre i złe dni" - albo od razu się odpali, bez problemów albo nie można się na nią dostać (przy czym na inne platformy można od razu). Baza filmów jest ok.
Niestety aplikacja ma "dobre i złe dni" - albo od razu się odpali, bez problemów albo nie można się na nią dostać (przy czym na inne platformy można od razu). Baza filmów jest ok.
Ze sklepu zooplus korzystam osobiście niecałe pół roku z częstotliwością 1x na miesiąc i jestem z obsługi zamówień zadowolona. Paczki kompletne, czasem zamówienie jest podzielone na więcej paczek ale o wszystkim informuje sklep w mailu do klienta po dokonaniu zamówienia.
Czasem niestety nie zgadza się data jaką przewiduje sklep na dostarczenie paczki - stąd też tutaj minus. Jednak jak zaplanuję sobie by być w domu na dany dzień i kurier okazuje się, że był dzień przed to nieco to komplikuje sprawę i muszę kombinować na bieżąco. Nie wiem czym to jest spowodowane czy niedogadanie z kurierem czy kwestia niedogrania terminu przez sam sklep ale chciałam przy okazji opinii to zaznaczyć.
Poza tym ceny w sklepie są dość przystępne, jest duży wybór karm dobrych jakościowo, żwirków czy akcesoriów.
Sklep posiada również program lojalnościowy, gdzie za każde zamówienie można zdobywać dodatkowe punkty jakie można potem wymienić na jakieś produkty z ich sklepu. Też późniejsza wymiana punktów nie jest odrealniona - liczba punktów jakie należy zdobyć za dane produkty jest dla mnie zadowalająca.
Ogólnie jestem zadowolona z działania tego sklepu.
Chciałabym polecić drogerię Rossmann w Łodzi na ul. Tylnej 5. Robię w tym miejscu dość często zakupy (przynajmniej 1-2 razy w miesiącu) i za każdym razem spotykam się z uprzejmością pracowników, a jeśli potrzeba pomocą, np. przy znalezieniu danego produktu. W dniu dzisiejszym (tj. 16.01.2023) robiąc zakupy stanęłam przy kasie samoobsługowej. Była tylko jedna osoba przede mną i nie miałabym z tym problemu czekając chwilę jak ona skończy zakupy, natomiast pracownica, która weryfikowała w tym samym czasie coś przy półkach zauważyła to i zaproponowała szybsze obsłużenie w normalnej kasie. Wychodzenie naprzeciw klientom - plus. W samym sklepie jest zachowana czystość, porządek, produkty są ładnie poukładane na półkach. Dobrze, że mam takie miejsce blisko siebie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.