Opinia użytkownika: Klient_VkSRS
Dotycząca firmy: zooplus.pl
Treść opinii: Ze sklepu zooplus korzystam osobiście niecałe pół roku z częstotliwością 1x na miesiąc i jestem z obsługi zamówień zadowolona. Paczki kompletne, czasem zamówienie jest podzielone na więcej paczek ale o wszystkim informuje sklep w mailu do klienta po dokonaniu zamówienia. Czasem niestety nie zgadza się data jaką przewiduje sklep na dostarczenie paczki - stąd też tutaj minus. Jednak jak zaplanuję sobie by być w domu na dany dzień i kurier okazuje się, że był dzień przed to nieco to komplikuje sprawę i muszę kombinować na bieżąco. Nie wiem czym to jest spowodowane czy niedogadanie z kurierem czy kwestia niedogrania terminu przez sam sklep ale chciałam przy okazji opinii to zaznaczyć. Poza tym ceny w sklepie są dość przystępne, jest duży wybór karm dobrych jakościowo, żwirków czy akcesoriów. Sklep posiada również program lojalnościowy, gdzie za każde zamówienie można zdobywać dodatkowe punkty jakie można potem wymienić na jakieś produkty z ich sklepu. Też późniejsza wymiana punktów nie jest odrealniona - liczba punktów jakie należy zdobyć za dane produkty jest dla mnie zadowalająca. Ogólnie jestem zadowolona z działania tego sklepu.