Opinie użytkownika (6)

Szeroki wybór asortymentu,...
Szeroki wybór asortymentu, co oceniam pozytywnie. Jedyny minus to obsługa Pań na kasie, obsługa powinna być rozpoczęta niezwłocznie po podejściu klient do kasy, co się nie wydarzyło, do tego Panie "chichotały" między sobą, było to krępujące.

Klient_RhiZ8

10.12.2022

PSB Mrówka

Placówka

Wysokie Mazowieckie, Bialostocka

Nie zgadzam się (0)
Pizza smaczna, szybko...
Pizza smaczna, szybko przygotowana. Miła obsługa.

Klient_RhiZ8

10.12.2022

Da Grasso

Placówka

Wysokie Mazowieckie, ul. Rynek Piłsudskiego 41

Nie zgadzam się (0)
Sklep w Wysokiem...
Sklep w Wysokiem Mazowieckiem bardzo dobrze zatowarowany, bardzo duży wybór produktów EcoFood, mało w którym punkcie jest taki szeroki wybór tych produktów. Poza tym czysto i miła obsługa.

Klient_RhiZ8

10.12.2022

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi jaki...
Jakość obsługi jaki i jakość posiłku była bardzo słaba. Na jedzenie trzeba było czekać długo a i tak nie było ciepłe tylko ledwo letnie. Dystrybutor z napojami nie był uzupełniony więc kiedy wzięłam niekończąca się dolewke to i tak nie mogłam jej wykorzystać na to co chciałam ponieważ brakowało produktu. Nie polecam tego miejsca

Klient_RhiZ8

21.07.2022

KFC

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam zakupów...
Nie polecam zakupów w sklepach sieci Biedronka. Wieczny balagan, niezgodność cen towarów.Przy kasach samoobsługowych gdy potrzebna jest pomoc to można czekać i czekać zanim ktoś podejdzie. Nie warto tracić czasu ceny jak wszędzie a bałagan cenowy i ogólny jak mało gdzie.

Klient_RhiZ8

12.07.2022

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie sieci Lidl zaliczam do udanych. Szeroki wybór asortymentu oraz dużo produktów w korzystnych cenach. Minusy są dwa przy kasach samoobsługowych pierwszy brak możliwości skanowania produktów z opakowania zbiorczego trzeba wbić liczbę produktu i wbić kod z pojedynczej szt. Drugim minusem są już porysowane czytniki na kod paragonu znajdujące się na bramkach wyjsciowych co skutkuje słabym skanowaniem kodu kreskowego.

Klient_RhiZ8

04.06.2022

LIDL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi