Rossmann zrobił na mnie dobre wrażenie. sklep był czysty, dobrze zaopatrzony, a obsługa miła i pomocna. Wszystko przebiegło sprawnie, a wybór produktów był naprawdę szeroki. Jedyny minus to brak testerów przy niektórych kosmetykach oraz fakt, że niektóre produkty były otworzone. Rozumiem jednak, że to bardziej kwestia klientów niż obsługi. Ogólnie bez zarzutu, chętnie zrobię tam zakupy ponownie.
Wpadłam do Stokrotki przy okazji, bo potrzebowałam kilku rzeczy na szybko. Sam sklep był w porządku – asortyment wystarczający, czystość uważam, że okej. Natomiast obsługa była dość specyficzna – nie mogę powiedzieć, że nieuprzejma, ale brakowało trochę zaangażowania i uprzejmości. Ogólnie zakupy udało się zrobić bez problemu, ale bez większych wrażeń – ani pozytywnych, ani negatywnych.
Biedronka zrobiła na mnie pozytywne wrażenie – sklep był czysty, a asortyment szeroki, więc bez problemu znalazłam wszystko, czego potrzebowałam. Faktycznie było sporo ludzi, ale obsługa dobrze sobie radziła, a dodatkowym ułatwieniem były dostępne kasy samoobsługowe, dzięki którym można było szybciej zrobić zakupy. Na plus również świeże warzywa i owoce, które wyglądały naprawdę dobrze.
Orlen to stacja, na której zawsze mogę liczyć na dobrą obsługę i sprawną obsługę przy kasie. Paliwo dobrej jakości, a sklep dobrze zaopatrzony. Dodatkowy plus za świeżą kawę i przekąski.
Odwiedziłam restaurację Chleb i Wino i ogólnie jestem bardzo zadowolona. Jedzenie było smaczne, obsługa miła i profesjonalna, a ceny adekwatne do jakości zarówno dań, jak i samej obsługi. Jedyny minus to konieczność oczekiwania na wolny stolik, ponieważ w lokalu było sporo gości. Było to jednak w weekend, więc rozumiem duży ruch i biorę na to poprawkę. Mimo wszystko było warto –
Odwiedziłam ostatnio Pepco w poszukiwaniu popularnych ostatnio setów ubraniowych dla kobiet i byłam pozytywnie zaskoczona, że mimo niewielkiej miejscowości były one dostępne. Obsługa również zrobiła dobre wrażenie – kiedy okazało się, że mojego rozmiaru nie ma już na wieszakach, pracownica bez problemu poszła sprawdzić na zapleczu i faktycznie znalazła to, czego szukałam. Była miła i pomocna, co zdecydowanie poprawiło komfort zakupów. Ogólnie bardzo pozytywne doświadczenie, na pewno wrócę tam ponownie!
Odwiedziłam ostatnio Żabkę i mam mieszane odczucia. Obsługa była miła i uprzejma, co na pewno jest dużym plusem. Niestety, sam sklep pozostawiał trochę do życzenia pod względem czystości – podłoga była ubłocona, a przed wejściem stały worki ze śmieciami, co nie wyglądało zbyt estetycznie. Jeśli chodzi o asortyment, był w porządku, choć moim zdaniem brakowało kilku podstawowych artykułów pierwszej potrzeby. Największy minus to jednak pieczywo – miałam wrażenie, że było nieświeże. Ogólna ocena to 6/10 – mogłoby być lepiej, ale nie było tragicznie.
Ostatnio odwiedziłam placówkę Orange, ponieważ kończyła mi się umowa i chciałam ją przedłużyć wraz z abonamentem na telefon. Obsługa była na dobrym poziomie – pracownicy byli pomocni i uprzejmi, dobrze tłumaczyli warunki nowej umowy. Jednak sama placówka okazała się dość mała, a wybór telefonów dostępnych od ręki był ograniczony. Niestety, model, który mnie interesował, nie był dostępny na miejscu, więc musiałam czekać tydzień na jego sprowadzenie. Mimo tego ogólne wrażenie było pozytywne, ale lepsza dostępność urządzeń na miejscu na pewno poprawiłaby komfort zakupu.
Przed sklepem jak i w sklepie było czysto i schludnie, towar na sklepie był czysty i równo układany, w niektórych miejscach natomiast była zła cena bądź ceny nie było. Warzywa i owowce były świeże. Minusem niestety był mały wybór dań gotowych. Obsługa sama w sobie była miła i uprzejma, pomimo dużej kolejki w sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.