Opinie użytkownika (7)

szybka obsługa. Różnorodność...
szybka obsługa. Różnorodność cen, oryginalne rzeczy. Okazjonalne ceny i pakiety,

Klient_FA9P

18.01.2020

NOTINO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Narzucanie się obsługi...
Narzucanie się obsługi i wmawianie. Ogólnie miła obsługa ale musi więcej słuchać niż proponować.

Klient_FA9P

18.01.2020

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miła ,...
Obsługa miła , brak dokładnej wiedzy o produkcie. Ceny niskie ponieważ no jakość niektórych pozostawia do życzenia.

Klient_FA9P

18.01.2020

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często oczekiwanie do...
Często oczekiwanie do kasy zniechęca. Brak cen . Nieaktualne ceny.

Klient_FA9P

18.01.2020

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nisko-jakościowe produkty, cena...
Nisko-jakościowe produkty, cena rozsądna, obsługa miła ale brak dokładnej wiedzy składu czy trwałości.

Klient_FA9P

18.01.2020

Oriflame

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów wędlin...
Podczas zakupów wędlin na stoisku Pani z obsługi była niemiła. Asortyment nie posiadał w znacznym stopniu cen. Odnosiła się z wyraźnym grymasem i docinkami. Po zwróceniu jej uwagi napadła werbalnie , iż jest jedna sama i ma prawo tak się zachowywać. Nie miała żadnej informacji na temat różnicy w asortymencie i jego jakości. Nie wiedziała nic o datach przydatności. Na końcu źle zapakowała szynkę i ta jej spadła na brudny blat. Nic sobie z tego nie robiąc zapakowała ponownie i rzuciła mi pod nos. Skandal.

Klient_FA9P

20.12.2019

Intermarche

Placówka

Zielona Góra, Szosa Kisielińska 22

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca był bardzo...
Sprzedawca był bardzo zaangażowany w doborze materiałów dotyczących pokrycia dachowego. Dobrze znał asortyment i potrafił wskazać różnicę w jakości pomiędzy ceną a markami produktów. Na końcu zaproponował asortyment komplementarny. Podczas rozmowy był uprzejmy.

Klient_FA9P

20.12.2019

Leroy Merlin

Placówka

Zielona Góra, Stefana Batorego 172

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi