Podczas zakupów wędlin na stoisku Pani z obsługi była niemiła. Asortyment nie posiadał w znacznym stopniu cen. Odnosiła się z wyraźnym grymasem i docinkami. Po zwróceniu jej uwagi napadła werbalnie , iż jest jedna sama i ma prawo tak się zachowywać. Nie miała żadnej informacji na temat różnicy w asortymencie i jego jakości. Nie wiedziała nic o datach przydatności. Na końcu źle zapakowała szynkę i ta jej spadła na brudny blat. Nic sobie z tego nie robiąc zapakowała ponownie i rzuciła mi pod nos. Skandal.
Sprzedawca był bardzo zaangażowany w doborze materiałów dotyczących pokrycia dachowego. Dobrze znał asortyment i potrafił wskazać różnicę w jakości pomiędzy ceną a markami produktów. Na końcu zaproponował asortyment komplementarny. Podczas rozmowy był uprzejmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.