Mały parking przy dużym hotelu. Kilka minut czekania na wolne miejsce lub spacer z walizką 80 m. W wejściu płyn do dezynfekcji. Za szybą w recepcji miła pani która mnie powitała, wręczyła ankietę Covid, zmierzyła temperaturę. Sam musiałem dopytać o umiejscowienie pokoju, restauracji i śniadania. Pełna sala podczas kolacji nie przeszkodziła w szybkiej i miłej obsłudze. Dania były pyszne a porcje odpowiednie. Podczas rozliczenia i zmiany warty w recepcji podwójnie zostało naliczone śniadanie chociaż prosiłem pana żeby to sprawdził. Niestety ale źle to odebrałem. W pokoju wszystko czego potrzeba, duże biurko z dogodnym umiejscowieniem gniazdka, ręczniki, mydło itd. Wszystkie elementy wyposażenia działają bez zarzutu. Pyszne śniadanie podane przez obsługę szybko radziło sobie z kilkudziesięcioma osobami. Jedna osoba zajmowała się jedzeniem druga gorącymi napojami. Przy wymeldowaniu zostałem zaproszony do ponownej wizyty.
Duży, czysty parking pozwala swobodnie znaleźć miejsce. Przy wejściu są wózki oraz koszyki. Owoce i warzywa poukładane i dobrze wyeksponowane. Kasjerka w maseczce zeskanowała towar i poprosiła o kartę Payback. Odpowiedziała na moje pożegnanie.
Poszukując oferty ubezpieczenia auta trafiłem na stronę Link4.
Konsultant nie oddzwonił do mnie w umówionym terminie i ustalonej godzinie więc wziąłem sprawy w swoje ręce. Trochę się zawiodłem.
Po wprowadzeniu wszystkich danych system wyliczył roczną opłatę. Następnego dnia ponownie przeliczając i wpisując te same wartości wyliczona kwota wzrosła.
Wreszcie wybrałem, zapłaciłem, odetchnąłem. 15 min. po wszystkim dzwoni kolejny konsultant z propozycją ubezpieczenia. Słabo.
Obiekt dobrze skomunikowany. Ogromny parking, dobrze oznaczone wejście. Po wejściu od razu zostałem zauważony. W recepcji otrzymałem zestaw informacji na temat położenia pokoju, formy rozliczenia, godziny śniadania. Uzyskałem również wskazówki dotyczące możliwości spaceru w pobliskim lesie. Pokój zadbany i czysty. Wszystkie urządzenia sprawne i w dobrym stanie. Przestronne biurko z gniazdkiem w pobliżu, szafa na koszulę oraz ogromne, wygodne łóżko. Moskitiery w oknach chronią przed owadami których jest pełno w okolicy. Śniadanie podane punktualnie o 7:00. Duży wybór dań mięsnych oraz jarskich. Każdy znajdzie coś dla siebie. Idealne miejsce dla osób podróżujących służbowo.
Przy obiekcie znajduje się pojemny parking. Obsługa w maseczkach, dostępny płyn do dezynfekcji. Po wejściu miłe powitanie, zakup biletów oraz krótka instrukcja zwiedzania. Na każdym poziomie wystawa przedmiotów regionalnych. Wszystko czyste, zadbane, dobrze wyeksponowane. Na górę można dostać się schodami lub windą. Na szczycie kawiarnia z pięknym widokiem na marinę oraz jezioro Niegocin. Po wyjściu na zewnątrz widok 360 stopni. Miło spędzony czas z piękna panoramą Mazur.
Obiekt położony w pięknej okolicy tuż przy samym molo. Obsługa bardzo miła i pomocna. W hotelu jak i w pokoju i łazience czysto i pachnąco. Woda gazowana, otwieracz, czajnik, kawa i herbata w pokoju. W łazience mydło, szampon, kubeczki do wody, papier toaletowy i miejsce na powieszenie ręczników. W restauracji szybka i profesjonalna obsługa. Dania bardzo pyszne i wydane w krótkim czasie przy dużym obłożeniu ludzi. Do dyspozycji czysty basen z pięknym widokiem na jezioro oraz bardzo mocnym biczem wodnym, sauna, siłownia ze stołem do tenisa stołowego, bieżnią i workiem z rękawicami bokserskimi. Wszystko poukładane i czyste. W niedzielę na śniadaniu pojawiliśmy się za wcześnie. Kelner zachował się bardzo profesjonalnie. Nie odesłał nas tylko zapytał o nasze preferencje i przygotował z kucharzem pyszne śniadanie. Dawno czegoś takiego nie widziałem. Świetny obiekt, obsługa i bardzo miło spędzony czas.
Pięknie położony lokal. Duży parking. Miła, uśmiechnięta obsługa sprawnie melduje i informuje o najważniejszych informacjach. Kolacja wydana punktualnie na ustaloną godzinę. Czysty pokój, wygodne łóżko, cisza, piękna okolica z możliwością aktywnego wypoczynku.
15 min. przed zamknięciem lokal był już przygotowany do sprzątania. Przy barze wiadro z mopem i brak obsługi na sali sprzedaży. Zakup napoju możliwy tylko przy konsumpcji na zewnątrz lokalu. Brak wystawionego paragonu.
Dobrze widoczna reklama przy drodze głównej ułatwia odnalezienie hotelu. Dużo miejsca na parkingu. Od razu widoczne wejście do hotelu i restauracji. Miłe powitanie przez panią znajdująca się za barem, recepcją. Gustownie urządzona restauracja z nastrojową muzyką. Meldunek przebiegł w miłej atmosferze. Garść otrzymanych informacji ułatwiło poruszanie się po obiekcie: położenie pokoju, godziny pracy restauracji, miejsce i forma śniadania.
Nowy budynek więc w pokoju i łazience jest czysto. Zaplamiony ręcznik nie powinien zostać udostępniony gościom. W pokoju klimatyzacja która po kilku minutach wydaje z siebie dziwne dźwięki. Kolacja na umówioną godzinę podana w punkt. Smaczne i zaskakujące smaki. Ktoś się na tym zna. Na regałach książki które umilą samotnie spędzone chwile. Pyszne śniadanie i uśmiechnięta pani służąca chętnie pomocą. Bardzo miłe miejsce.
Główne wejście oraz recepcja znajduje się w restauracji. Dla kogoś odwiedzającego hotel pierwszy raz przydałaby się tablica informacyjna ze wskazaniem drogi. Dużo miejsca na parkingu. Wejście przez wąskie drzwi z bagażami jest utrudnione. Miła obsługa pojawiła się kilka sekund po wejściu do restauracji. Szybki i sprawny meldunek i kilka najważniejszych informacji na temat kodu, położenia pokoju oraz godziny śniadania. Zabrakło mi informacji o kluczach do siłowni znajdujących się w restauracji. Hotel ma swoje lata ale widać, że właściciel dokonuje drobnych napraw, zmiany wizualizacji i inwestycji. Pokój czysty, zaopatrzony w 2 butelki wody, czajnik elektryczny, 2 filiżanki, kawę, herbatę i cukier. W łazience neutralny zapach, czyste lustro z dobrym oświetleniem, czysta toaleta oraz szczotka. Komplet ręczników, mydełek, szamponów oraz kubeczków. Prysznic ma pęknięte dno, sprawna słuchawka. Najważniejsze, ciepła woda już po kilku sekundach.
Zamówiona kolacja podczas meldunku była na czas. Dania smaczne indywidualnie przygotowane do wymagań klienta. W karcie znajduje się kilka pozycji dla wegetarian.
Siłownia zaniedbana ale ze sporym obciążeniem, bramą, wyciągiem, ławkami, suwnicami, workiem bokserskim oraz jedną działającą bieżnią. Po małym odświeżeniu i rozreklamowaniu, hotelowa siłownia przyciągnęłaby kilku dodatkowych klientów.
Nocleg. Łóżko wygodne, ściany trochę za cienkie przez które słychać ludzi za ścianą. Jest miejsce do pracy, najważniejsze z gniazdkiem w odległości kilku centymetrów.
Śniadanie podane na czas w formie stołu szwedzkiego. Niestety jajecznica spóźniła się o kilka minut.
Rozliczenie przebiegło sprawnie.
2 konsultantów ubranych w stroje służbowe z identyfikatorami.
Po wejściu do sklepu nastąpiło powitanie klienta. Konsultant wstał oraz wskazał miejsce na krześle. W sklepie panował porządek, materiały reklamowe ułożone na swoich miejsca, biurko uporządkowane.
Po przedstawieniu problemu z zasięgiem Konsultant wziął telefon i sprawdził ustawienia oraz kartę sim. Po kilkunastu sekundach sprzęt został naprawiony.
Obsługa zapewniła o swojej pomocy w przypadku powtórki usterki. Przypomniała również o niezbędnych doładowaniach oraz zaprosiła do przedłużenia i wymiany urządzenia.
Pożegnała się słowami do widzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.