Opinia użytkownika: Klient_6BlB
Dotycząca firmy: Mazuria
Treść opinii: Mały parking przy dużym hotelu. Kilka minut czekania na wolne miejsce lub spacer z walizką 80 m. W wejściu płyn do dezynfekcji. Za szybą w recepcji miła pani która mnie powitała, wręczyła ankietę Covid, zmierzyła temperaturę. Sam musiałem dopytać o umiejscowienie pokoju, restauracji i śniadania. Pełna sala podczas kolacji nie przeszkodziła w szybkiej i miłej obsłudze. Dania były pyszne a porcje odpowiednie. Podczas rozliczenia i zmiany warty w recepcji podwójnie zostało naliczone śniadanie chociaż prosiłem pana żeby to sprawdził. Niestety ale źle to odebrałem. W pokoju wszystko czego potrzeba, duże biurko z dogodnym umiejscowieniem gniazdka, ręczniki, mydło itd. Wszystkie elementy wyposażenia działają bez zarzutu. Pyszne śniadanie podane przez obsługę szybko radziło sobie z kilkudziesięcioma osobami. Jedna osoba zajmowała się jedzeniem druga gorącymi napojami. Przy wymeldowaniu zostałem zaproszony do ponownej wizyty.