Opinia użytkownika: Klient_6BlB
Dotycząca firmy: Hotel
Treść opinii: Główne wejście oraz recepcja znajduje się w restauracji. Dla kogoś odwiedzającego hotel pierwszy raz przydałaby się tablica informacyjna ze wskazaniem drogi. Dużo miejsca na parkingu. Wejście przez wąskie drzwi z bagażami jest utrudnione. Miła obsługa pojawiła się kilka sekund po wejściu do restauracji. Szybki i sprawny meldunek i kilka najważniejszych informacji na temat kodu, położenia pokoju oraz godziny śniadania. Zabrakło mi informacji o kluczach do siłowni znajdujących się w restauracji. Hotel ma swoje lata ale widać, że właściciel dokonuje drobnych napraw, zmiany wizualizacji i inwestycji. Pokój czysty, zaopatrzony w 2 butelki wody, czajnik elektryczny, 2 filiżanki, kawę, herbatę i cukier. W łazience neutralny zapach, czyste lustro z dobrym oświetleniem, czysta toaleta oraz szczotka. Komplet ręczników, mydełek, szamponów oraz kubeczków. Prysznic ma pęknięte dno, sprawna słuchawka. Najważniejsze, ciepła woda już po kilku sekundach. Zamówiona kolacja podczas meldunku była na czas. Dania smaczne indywidualnie przygotowane do wymagań klienta. W karcie znajduje się kilka pozycji dla wegetarian. Siłownia zaniedbana ale ze sporym obciążeniem, bramą, wyciągiem, ławkami, suwnicami, workiem bokserskim oraz jedną działającą bieżnią. Po małym odświeżeniu i rozreklamowaniu, hotelowa siłownia przyciągnęłaby kilku dodatkowych klientów. Nocleg. Łóżko wygodne, ściany trochę za cienkie przez które słychać ludzi za ścianą. Jest miejsce do pracy, najważniejsze z gniazdkiem w odległości kilku centymetrów. Śniadanie podane na czas w formie stołu szwedzkiego. Niestety jajecznica spóźniła się o kilka minut. Rozliczenie przebiegło sprawnie.