Hotel

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 11)

Obiekt bardzo dogodnie...
Obiekt bardzo dogodnie położony, blisko do morza, Widać, że świeżo wyremontowany, wysoki standard pokoi. Możliwość wykupienia zabiegów- pełny wachlarz usług . Personel miły, uśmiechnięty, udzielający szybko informacji Posiłki dobre, ale bez urozmaiceń. To co rzuca się w oczy- higiena na wysokim poziomie

Klient_jjKR

27.06.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pięknie położony lokal....
Pięknie położony lokal. Duży parking. Miła, uśmiechnięta obsługa sprawnie melduje i informuje o najważniejszych informacjach. Kolacja wydana punktualnie na ustaloną godzinę. Czysty pokój, wygodne łóżko, cisza, piękna okolica z możliwością aktywnego wypoczynku.

Klient_6BlB

11.08.2020

Placówka

Morąg, ul. Kruszewnia 6

Nie zgadzam się (0)
Dobrze widoczna reklama...
Dobrze widoczna reklama przy drodze głównej ułatwia odnalezienie hotelu. Dużo miejsca na parkingu. Od razu widoczne wejście do hotelu i restauracji. Miłe powitanie przez panią znajdująca się za barem, recepcją. Gustownie urządzona restauracja z nastrojową muzyką. Meldunek przebiegł w miłej atmosferze. Garść otrzymanych informacji ułatwiło poruszanie się po obiekcie: położenie pokoju, godziny pracy restauracji, miejsce i forma śniadania. Nowy budynek więc w pokoju i łazience jest czysto. Zaplamiony ręcznik nie powinien zostać udostępniony gościom. W pokoju klimatyzacja która po kilku minutach wydaje z siebie dziwne dźwięki. Kolacja na umówioną godzinę podana w punkt. Smaczne i zaskakujące smaki. Ktoś się na tym zna. Na regałach książki które umilą samotnie spędzone chwile. Pyszne śniadanie i uśmiechnięta pani służąca chętnie pomocą. Bardzo miłe miejsce.

Klient_6BlB

06.08.2020

Placówka

Grajewo, ul. Wojska Polskiego 69

Nie zgadzam się (0)
Główne wejście oraz...
Główne wejście oraz recepcja znajduje się w restauracji. Dla kogoś odwiedzającego hotel pierwszy raz przydałaby się tablica informacyjna ze wskazaniem drogi. Dużo miejsca na parkingu. Wejście przez wąskie drzwi z bagażami jest utrudnione. Miła obsługa pojawiła się kilka sekund po wejściu do restauracji. Szybki i sprawny meldunek i kilka najważniejszych informacji na temat kodu, położenia pokoju oraz godziny śniadania. Zabrakło mi informacji o kluczach do siłowni znajdujących się w restauracji. Hotel ma swoje lata ale widać, że właściciel dokonuje drobnych napraw, zmiany wizualizacji i inwestycji. Pokój czysty, zaopatrzony w 2 butelki wody, czajnik elektryczny, 2 filiżanki, kawę, herbatę i cukier. W łazience neutralny zapach, czyste lustro z dobrym oświetleniem, czysta toaleta oraz szczotka. Komplet ręczników, mydełek, szamponów oraz kubeczków. Prysznic ma pęknięte dno, sprawna słuchawka. Najważniejsze, ciepła woda już po kilku sekundach. Zamówiona kolacja podczas meldunku była na czas. Dania smaczne indywidualnie przygotowane do wymagań klienta. W karcie znajduje się kilka pozycji dla wegetarian. Siłownia zaniedbana ale ze sporym obciążeniem, bramą, wyciągiem, ławkami, suwnicami, workiem bokserskim oraz jedną działającą bieżnią. Po małym odświeżeniu i rozreklamowaniu, hotelowa siłownia przyciągnęłaby kilku dodatkowych klientów. Nocleg. Łóżko wygodne, ściany trochę za cienkie przez które słychać ludzi za ścianą. Jest miejsce do pracy, najważniejsze z gniazdkiem w odległości kilku centymetrów. Śniadanie podane na czas w formie stołu szwedzkiego. Niestety jajecznica spóźniła się o kilka minut. Rozliczenie przebiegło sprawnie.

Klient_6BlB

06.08.2020

Placówka

Olecko, ul. Gołdapska 12

Nie zgadzam się (0)
Obsługa można powiedzieć...
Obsługa można powiedzieć prawie na najwyższym poziomie, widać efekt szkoleń w każdym dziale hotelu, są pewne niedociągnięcia, głównie w obszarze gastronomii hotelu, kelnerki jakby nieco wystraszone, wycofane, ale myślę, że to wynik przyjęcia do pracy osób, które nigdy wcześniej nie pracowały w 5* hotelu, uważam że doskonalenie ich umiejętności i nieustanne szkolenia przyniosą hotelowi perfekcyjność w każdym obszarze i dziale. Zauważa się ogromny potencjał hotelu, z opinii pracowników wynika, że bardzo duża część osób pracuje tam od samego początku czyli od 2015 roku, jest niska rotacja personelu, co wnioskuje, iż pracownicy są w optymalnym stopniu zmotywowani do pracy, zarobki też nie są najgorsze, choć mogłyby być nieco wyższe. Opinia zewnętrzna o hotelu jest bardzo dobra, potwierdzają to opinie w mediach społecznościowych, a także strony travelingowe jak np. booking.com. Z opinii pracowników wynika, że przechodzą oni systematycznie szkolenia, w które naprawde warto inwestować, szczególnie jeśli chodzi o placówki 5 cio gwiazdkowe.

Anna_5924

05.05.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa telefoniczna z...
Rozmowa telefoniczna z recepcjonistką. Bardzo profesjonalne podejście. Pytania o to kto dzwoni, z jakiej firmy i w jakiej sprawie chce rozmawiać z HR Manager. W rozmowie recepcjonistka była miła, ale stanowcza.

zalogowany_użytkownik

12.02.2016

Placówka

Koszalin, Sportowa 34

Nie zgadzam się (0)
Fatalny hotel, w...
Fatalny hotel, w pokoju martwy nietoperz,a w pokoju znajomych splesniala kanapka w szafie,aby otworzyc okno musimy udać się do recepcji po klamkę. W hotelu panuje raczej więzienna atmosfera. Jedzenie nie smaczne

Maria_458

24.02.2015

Placówka

Bydgoskie Przedmieście, ludwikowo 1

Nie zgadzam się (0)
Katarzyna RŁatwy i...
Katarzyna RŁatwy i prosty dojazd hotelu. Bez trudu w pobliżu wejścia znalazłam miejsce parkingowe. Wygląd placówki i pracownika recepcji bez zarzutu. Czyste stanowisko pracy recepcjonisty, która wita gościa zaraz po wejściu do recepcji. Zainteresowany recepcjonista odszukuje rezerwację i jednocześnie pyta jak minęła podróż i czy bez trudności trafiłam do hotelu. W trakcie meldowania zostałam poinformowana o zbliżających się imprezach towarzyszących w mieście jak i atrakcja w hotelu ( w cenie) np. spacer z instruktorem wąwozem i wieczornym koncercie. Po wydaniu klucza zostałam poinformowana o godzinach posiłków i zabiegów z jakich mogę korzystać. Indywidualne podejście do pakietu Spa z możliwością zmiany dopasowanych zabiegów i godzin. Bardzo sprawna obsługa, udzielane informacje rzeczowe co powodowało łatwe poruszanie się po obiekcie. Relaksacyjna atmosfera udzielająca się od pracowników do klientów. Pracownicy kompetentni w dobrej komunikacji z sobą co daje poczucie płynność i wrażenie opieki non stop.

Katarzyna_3991

27.05.2013

Placówka

Kazimierz Dolny, Puławska 86

Nie zgadzam się (0)
W hotelu MAGNOLIA...
W hotelu MAGNOLIA w Kolobrzegu jakośc obsługi jest bardzo dobra .Personel pokojowy jest bardzo miły , pomocny i niezwykle uczynny .Wszędzie jest czysto, pachnąco.Obsługa stołówki jest bardzo rzetelna i pomocna oraz miła. W salach zabiegowych i rekreacyjnych personel i fizjoterapeuci są bardzo pomocni, życzliwi i kompetentni. Panie recepcjonistki zawsze służą pomocą i poradą. Są zorientowane w kżzdej kwestii.

Mariusz_845

14.05.2013

Placówka

Kołobrzeg, Bałtycka 49

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry ....
Dzień dobry . Jestem w raz miesiącu stałym klientem hotelu M 4 w Żyrardowie. Jest to bardzo fajny hotel, do którego chętnie wracam. Obsługa jest bardzo miła i rzetelna. Za każdym razem jak chcę zarezerwować pokój to mam odpowiedż bardzo pozytywną. Chodzi o to że jeżeli nie mają w dany dniu przeze mnie wybrany pokój to zawsze znajdą dla mnie pokój za odpowiednią cenę np: pokój 2-u osobowy , który kosztuje 140 zł za dobę to ja jako jedna osoba mam np: policzone 100 zł. Obsługa hotelowa moim zdaniem jest bardzo zgrana co wpływa na jakość i obsługę hotelu. Pokoje są na bardzo wysokim poziomie. Ekipa , która w danym dniu sprząta pokoje to zawsze są grzeczni uprzejmi. Posiłki mają też bardzo dobre. Dojazd do hotelu w miarę przyzwoity a poza tym hotel znajduje się w historycznej części Żyrardowa. Więc godny do zwiedzenia i zamieszkania choć przez chwilę w tym hotelu.

zarejestrowany-uzytkownik

22.04.2013

Placówka

Żyrardów, ul.1-ego Maja 37 a

Nie zgadzam się (0)
Więc jak na...
Więc jak na początek to bardzo dobra cena, miła atmosfera, czasem uciążliwe zwłaszcza w wekkend jak sie zjeżdzają studenic troszke chałasu do późna. Duży plus że niema konieczności opuszczenia pokoju do jakiejś tam godziny jak potrzeba to można zostać do popołudnia a nie jak w większości przed południem, tak samo z zameldowaniem niema problemu jak sie przyjedzie rano. Hotel posprzątany a wszelkich informacji np. jak sie gdzieś dostać udzielają panie w recepcji. Hotel nie posiada restauracji ale w pobliżu są bary i sklepy więc niema problemu.

zarejestrowany-uzytkownik

13.10.2010

Placówka

Łódź, Łęczycka 70

Nie zgadzam się (0)

Hotel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obiekt bardzo dogodnie...
Obiekt bardzo dogodnie położony, blisko do morza, Widać, że świeżo wyremontowany, wysoki standard pokoi. Możliwość wykupienia zabiegów- pełny wachlarz usług . Personel miły, uśmiechnięty, udzielający szybko informacji Posiłki dobre, ale bez urozmaiceń. To co rzuca się w oczy- higiena na wysokim poziomie